Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хюлкенберг е оптимистично настроен за Гран при на Япония

Хюлкенберг е оптимистично настроен за Гран при на Япония

55
0
Нико Хюлкенберг

Пилотът на Заубер Нико Хюлкенберг мисли, че ще се представи добре на предстоящата надпревара на Сузука, която, както и за много други състезатели, е една от любимите му писти. Германецът показа чудесно каране на последното състезание в Корея, запазвайки четвъртото си място до финала и определи тази надпревара като една от най-добрите в кариерата си.

Пилотите харесват предизвикателствата, а това определено е предизвикателно трасе. Това е класическа писта като Спа и която кара всички да се усмихнат. От мига, в който пристигнеш там, посрещането винаги е много възторжено. Феновете са учтиви и много сладки. Разбира се, пистата има два невероятни завоя: S-овете и 130R. Това е чудесно трасе, на което да караш кола от Формула 1 и на което определено можеш да усетиш притискането. Сузука е силно натоварваща особено за врата. Извън пистата аз също харесвам храната, най-вече тепаняки и суши. Не е необходимо да се казва, че бих желал да постигна добър резултат там. След като завърших седми миналата година, съм оптимистично настроен – коментира Нико.

Неговият съотборник Естебан Гутиерес за първи път ще кара на пистата Сузука. Миналата година той пристигна в Япония заедно с отбора на Заубер като техен резервен и тест пилот, но единствения му опит на пистата е от симулатора.

Сузука е писта, на която винаги съм искал да карам – каза Естебан. – Това е интересно трасе с много бързи завой, а и е доста технично. Вече мога да кажа, че ще е една от най-любимите ми писти. С нетърпение очаквам да отида в Япония отново. Феновете са невероятни. Те знаят много за Формула 1 и дори ме познаваха миналата година, когато бях резервен и тест пилот. Това е чудесна атмосфера, има страхотна енергия и виждайки всички тези фенове на спорта също ме мотивира.

Шефът операции на пистата в Заубер Том Маккълоу пък обясни, че японската писта е една от технически най-предизвикателните както за пилотите, така и за инженерите и че е важно пилотът да е уверен в колата си, за да намери добър ритъм в завоите.

Много е важно да се знае кои са най-добрите места за компромис и това важи особено за първи сектор, където единият завой води право към другия с множество промени в посоката. По-голямата част от завоите са средно- и високоскоростни, като има само две бавни криви в обиколката. Изпреварванията не са лесни, така че отново ще се фокусираме върху силно представяне в квалификацията, за да се поставим в най-добрата позиция, от която да отбележим точки – допълни Маккълоу.

Резервен пилот на Заубер за състезанието в Япония този уикенд ще е Кимия Сато, който кара за отбора по време на изпитанията на Силвърстоун през юли. Японецът също така ще проведе аеродинамичен тест с екипа на 18 октомври на пистата Ваирано в Италия.