Джордж Ръсел ще е с нов състезателен инженер за втория си сезон с Мерцедес във Формула 1. 25-годишният пилот работи с Рикардо Мускони през първата си година като пилот на осемкратните световни шампиони. Инженерът обаче е преминал на друга длъжност. Сега Ръсел ще работи с Маркус Дъдли.
Дъдли работи в автомобилния спорт от 2006 г. Три години е бил в екипа на Хонда F1 (до 2009 г.). Следващите три сезона изкарва в Арден в GP2. През 2012-та се присъединява към екипа на Маруся. От средата на 2013 г. досега е пърформанс инженер в Мерцедес. На два пъти е замествал Пийт Бонингтън като състезателен инженер на Люис Хамилтън.
Самият Ръсел сподели в края на предсезонния тест, че с тима си Мерцедес е направил прогрес по отношение на новия болид F1 W14
Отборът имаше доста проблеми в тренировките. Джордж загуби време през втория ден с повреда в хидравликата. Хамилтън се съгласи, че има постигнат напредък, но предстои и още много работа.
„Имаме по какво да се трудим. Нещата все още не са перфектни. Понастоящем не сме близо до Ред Бул или Ферари, но постигнахме известен прогрес. Някои неща са променени – подскачането е изчезнало. Има други аспекти, които не са така добре. Кой знае къде ще сме другия уикенд? Трябва да останем положително настроени. Необходимо е да демонстрираме какво искаме да постигнем и да продължим да натискаме. За това живеем“, коментира Хамилтън.
Дори преди проблемите с F1 W14 Ръсел каза, че би било твърде оптимистично да се очаква Мерцедес да се бори с Ред Бул в Бахрейн
„Определено вярваме, че в един момент ще разполагаме с болид, който ще може да се бори. Дали ще е другия уикенд в Бахрейн? Би било доста прекалено да се твърди подобно нещо. Ред Бул изглежда много стабилно, колата им е настина силна. Макс [Верстапен] се представя страхотно. Но няма причина да не сме в позиция да се борим в някакъв момент през сезона“, допълни Ръсел.
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) February 26, 2023