Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Норис: Накрая едва не катастрофирах във всеки завой

Норис: Накрая едва не катастрофирах във всеки завой

1683
0
Ландо Норис
Ландо Норис; снимка: Спас Генев

Ландо Норис се бори по време на цялата Гран при на Австрия както се оказа не само със съперниците си на пистата, но и със собствения си автомобил в края на надпреварата. Той призна, че е бил изнервен преди старта, защото мислел, че състезателното темпо на обновения Макларън MCL60 няма да е достатъчно добро. Екипът в Уокинг успя да извади редица нови компоненти на писта по-рано от предвиденото.

„Всъщност темпото бе по-добро, отколкото аз си мислех. Това бе чудесна изненада. И пак не бе особено добро. Фернандо [Алонсо] очевидно бе по-бърз от мен накрая, и то с доста във всяка обиколка, докато аз едва не катастрофирах във всеки завой“, обясни Норис

„Отиваш до границата на възможностите на колата и прескачаш на следващото ниво. Болидът е бърз в кривите, но се налага промяна в начина на каране. С този проблем трябва да се справим. Нещата, от които се оплаквам цяла година, още са си налице, просто скоростта ни е малко подобрена. В момента чувствам, че мога да съм по-уверен в способността ни да се справим с грижите. Не всичко опира до аеропритискането, а и до управлението, как караш болида. Но постигането на пето място демонстрира, че сме направили добра стъпка напред. И съм много щастлив“, каза още Норис, който бе избран за пилот на деня в Австрия.

„Беше страхотно да се боря с Ферари-та и Ред Бул-и. Още по-важното е, че победихме Астън [Мартин]-ите и Мерцедес, което бе и основната ни цел.“

„Изобщо като цяло чудесен ден и добри точки. На тази писта е лесно да сбъркаш и да отнесеш наказание. Задържахме се на пистата, не допуснахме големи грешки, отборът отново свърши страхотна работа. Благодаря на всички и във фабриката за това, че направиха възможно използването на новите неща, които определено ни изведоха до точките“, допълни Норис.

Съотборникът му Оскар Пиастри финишира 17-ти. Той счупи предното си крило при сбутвания в задната част на колоната в началото и нямаше добро темпо по-нататък.