Ферари ще има още новости за предстоящата Гран при на Великобритания, която ще се проведе в края на тази седмица на пистата Силвъстоун. От Скудерията успяха да изкарат на писта някои нововъведения още в Австрия – нови под и предно крило. Това се случи по-рано от предвиденото. В падока дори имаше недоволство заради това, че от Скудерията се бяха възползвали от филмовия си ден на Фиорано, за да ги изпробват. По принцип в правилата няма уточнение каква конфигурация на болидите трябва да се използва. Условието е да е една и съща през целия ден.
За Силвърстоун Ферари ще има развитие на дифузьора, ново задно крило, нов бийм уинг и още някои промени по аеродинамиката
В Маранело очакват то да затвърди положителното според тях развитие. Очакванията за Австрия обаче бяха много високи, а пилотите на Скудерията Шарл Льоклер и Карлос Сайнц не бяха по-близо до битка с Макс Верстапен, който безпроблемно наваксваше всяка изгубена при спиране в бокса позиция. Според последните изчисления разликата спрямо темпото на Ред Бул RB19 била около 0,5 сек. Допреди да направи пит за софт, за да вземе най-бързата обиколка в края на Гран при на Австрия, той имаше над 24 секунди аванс спрямо Льоклер.
Положителното, което отчетоха от Ферари след уикенда в Австрия, бе, че почти са елиминирали подскачането на SF-23. То не бе толкова сериозно, колкото през миналия сезон, но все пак го имаше. В единствената тренировка на пистата Ред Бул Ринг са били сравнени събраните от филмовия ден данни и получената от пистата информация, за да се направят настройките. Във Ферари са успели да свалят болида на толкова ниско отстояние от асфалта, колкото са искали, без притеснения, че колата ще подскача.
Ферари обаче има проблеми за решаване не са само на пистата. Отношенията на предишния тийм шеф Матия Биното с журналистите бяха сериозно обтегнати. Пристигането на Фредерик Васьор в Маранело донесе надежда, че поне в този аспект ще има подобрение.
В неделя след надпреварата в Австрия обаче Васьор не се появи на предварително обявения брифинг за представителите на медиите. Даде няколко изявления за телевизиите и си тръгна от пистата
Журналисти го чакахме близо половин час преди от Ферари изобщо да се сетят да съобщят, че брифинг няма да има. Това предизвика много рязка реакция от неколцина колеги. Адам Купър заяви, че това отношение е пълно неуважение към журналистите, които имат достатъчно много работа след състезание. Михаел Шмид от Ауто Мотор унд Шпорт го подкрепи и също каза, че не може да се работи по този начин.
Charging to the podium 👊 recapping our Sprint weekend in Austria 🇦🇹#AustrianGP #F1 pic.twitter.com/izoWaYN1Cz
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) July 4, 2023