Начало Избрани Льоклер пред Норис и Гасли във втората тренировка в Унгария

Льоклер пред Норис и Гасли във втората тренировка в Унгария

3989
0
Шарл Льоклер
Шарл Льоклер, снимка Спас Генев

Шарл Льоклер завърши на първа позиция във втората свободна тренировка в Унгария. Пилотът на Ферари записа най-бързия тур за 1:17.686 мин. Втори на 15 хилядни завърши Ландо Норис от Макларън. Третото място бе заето от Пиер Гасли. Състезателят на Алпин изостана с 0.232 сек. от времето на Льоклер.

Времето преди старта на FP2 в Унгария беше малко по-добро от това в първата тренировка. Температурата на въздуха бе 23 градуса по Целзий, а тази на асфалта- 33. Трасето бе напълно изсъхнало, но вероятността за валежи остава висока. Малко преди старта механиците продължаваха да работят по колата на Серхио Перес. Мексиканецът претърпя инцидент в началото на FP1.

Повечето пилоти излязоха на пистата веднага след началото на сесията с гуми за сух асфалт. Албон и Сарджънт бяха с меки гуми, докато останалите- със средно твърди, докато Магнусен бе с хард. Албон записа първата най-добра обиколка. Състезателят на Уилямс бързо бе изместен от Норис, Ботас и Сарджънт. Американецът записа време за 1:18.836 мин. с гуми софт. Същевременно в бокса бяха Верстапен, Перес, Льоклер, Сайнц и Хамилтън.

Сарджънт остана начело след първите 15 минути от втората тренировка за Гран при на Унгария. Американецът бе следван от Норис, Албон, Алонсо, Ботас, Жу, Льоклер, Пиастри, Окон. Перес също излезе на пистата, след като механиците на Ред Бул поправиха неговия автомобил. Мексиканецът също беше с меки гуми

Албон на свой ред зае първото място в сесията. Пилотът на Уилямс направи своята обиколка с медиум. Той обаче бързо бе изместен от някои съперници, които ползваха софт. Второто място бе заето от Сарджънт.

Норис поведе при преполовяването на FP2 в Унгария. Пилотът на Макларън записа обиколка за 1:17.701 мин. с гуми софт. Втори бе Цунода, следван от Окон, Хюлкенберг, Алонсо, Жу, Верстапен, Строл, Ботас и Албон. По-назад бяха Сайнц, Льоклер и Ръсел. Тримата правиха серии с повече гориво. Междувременно механиците на Макларън работиха по колата на Оскар Пиастри. Австралиецът заемаше 19-то място.

Пистата ставаше все по-добра с напредване на втората петъчна тренировка в Унгария. Това позволи на Льоклер да запише най-бързата обиколка за 1:17.686 мин. Състезателят на Ферари направи невероятен трети сектор и поведе. Сайнц опита да запише силен резултат, но попадна в трафик и даде десето време. Разликите също бяха доста малки, след като топ 15 бе събран в рамките на секунда.

Верстапен също се появи на пистата с меки гуми. Пилотът на Ред Бул попадна в трафик и не записа достатъчно конкурентно време. Пиастри продължаваше да стои в бокса заради вероятен проблем в неговия болид. Перес пък се бореше със своя болид и даде едва 18-то време.

Около 10 мин. преди края Сарджънт получи информация за паднали капки дъжд във втория сектор. Подобно на повечето си колеги, американецът правеше състезателна симулация.

До края на сесията нямаше сериозни размествания в челото. По този начин Льоклер завърши на първо място преди Норис и Гасли. Четвърти и пети останаха Цунода и Окон. Топ 10 бе допълнен от Хюлкенберг, Ботас, Алонсо, Жу и Сайнц.