Начало Избрани Верстапен отговори на коментарите на Волф в Италия: Те имаха скапано състезание,...

Верстапен отговори на коментарите на Волф в Италия: Те имаха скапано състезание, така че вероятно той е бил ядосан от представянето им

4485
0
Макс Верстапен, Ред Бул
Макс Верстапен, снимка Ред Бул Контент Пуул

Макс Верстапен отговори на коментарите на Тото Волф от Монца. Пилотът на Ред Бул не е засегнал от думите на шефа на Мерцедес относно неговите постижения. Верстапен също така добави, че Волф вероятно е бил ядосан от представянето на Мерцедес в Италия.

Верстапен е на път към трети пореден триумф в F1. 25-годишният състезател спечели 12 от общо 14 старта от началото на сезона. Нидерландецът се намира в серия от 10 поредни победи, с което подобри рекорда на Себастиан Фетел. Германецът спечели 9 поредни победи през сезон 2013. Общото между Фетел и Верстапен е, че и двамата го направиха с автомобили на Ред Бул

Шефът на Мерцедес Тото Волф коментира серията на Верстапен след края на Гран при на Италия. Австриецът заяви, че рекордните постижения на пилота на Ред Бул са за уикипедия, където така или иначе никой не чете. Няколко дни по-късно д-р Хелмут Марко отвърна на своя сънародник и заяви, че уикипедия е една от най-четените електронни медии.

Днес Верстапен също отговори на думите на Волф. Двукратният световен шампион вярва, че негативният коментар на Волф се дължи на раздразнението му от неубедителното представяне на Мерцедес в Италия. Германският производител класира двете си коли на пета и шеста позиция, като изоставаше от тези на Ред Бул и Ферари. Верстапен добави, че понякога Волф звучи почти като служител на тима от Милтън Кийнс.

„Не съм разочарован от това. Те имаха скапано състезание, така че вероятно той е бил ядосан от представянето им“, сподели Верстапен пред медиите в Сингапур.

„Понякога той звучи почти като служител на нашия екип, но за щастие не е такъв“, продължи пилотът на Ред Бул. „Според мен е важно да се съсредоточите върху собствения си отбор. Това е нашата работа. Така постъпвахме и в миналото, когато бяхме зад тях и когато те [Мерцедес] доминираха.“

„Трябва да можеш да оцениш, когато един отбор се справя наистина добре. Смятам, че сме правили това в миналото, защото е действало и като вид вдъхновение. Да видиш някой, който доминира, беше много впечатляващо по онова време. Знаехме, че просто трябва да работим по-усилено и да се опитваме да бъдем по-добри, за да достигнем това ниво. Сега, когато вече сме там, сме много щастливи и се наслаждаваме на момента“, каза още Макс Верстапен.

Пилотът на Ред Бул също така не се притеснява от новата техническа директива на ФИА относно предните крила. Федерацията забрани така наречените „огъващи се крила“, които отборите използват, за да подобрят представянето на своите болиди

„Не мисля, че ще окаже влияние. Ние никога не сме имали гъвкаво предно крило или каквото и да е друго, така че не мисля, че това ще ни навреди“, обясни Верстапен. Състезателят на Ред Бул очаква пистата в Сингапур да бъде малко по-трудна за RB19.

„Мисля, че тук просто няма да сме толкова конкурентоспособни, колкото на други писти.  Уличните трасета са малко по-трудни за нашия автомобил. Все още смятам, че можем да свършим добра работа, но ще бъде много напрегнато.“

Верстапен също така се надява да продължи победата си серия, започнала от Маями.

Разбира се, искам да се опитам да продължа тази серия. Знам, че ще дойде ден, в който тя ще спре“, каза нидерландецът.  „Обикновено уличните писти като Сингапур винаги са малко по-рискови и малко по-хаотични. Но ние сме тук, за да печелим и ще се опитаме да го направим“, допълни Макс Верстапен.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Публикация, споделена от Oracle Red Bull Racing (@redbullracing)