Виза РБ отбелязва завръщането на F1 в Маями със специална еднократна разцветка на своя автомобил. Подобно на Ферари, базираният във Фаенца тим ще се появи с различно оцветяване по време на едно от най-бляскавите надпревари в календара.
So fresh and so clean 🧼 The Miami livery you didn’t know you needed 🇺🇸 pic.twitter.com/hH1yoQIdRy
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) May 2, 2024
В навечерието на рейс уикенда в Маями, екипът на Виза РБ представи специалната цветова схема на своя автомобил. Тимът е почерпил вдъхновение от Cash App Visa Chameleon – уникална метална предплатена дебитна карта Visa с привличаща вниманието шарка на дъга. Предплатената дебитна карта Cash App Visa се която се предлага в различни дизайни. Тя има поне 23 милиона активни потребители по целия свят
Новата разцветка е дело на екипът по дизайн и оцветява на Виза РБ. Той е подпомаган от маркетинговите и творческите отдели на Visa и Cash App. Така беше създадена една зашеметяваща еднократна разцветка за състезанието в Маями. Използването на „масленото петно“ на картата „Хамелеон“ и ярките цветове на Маями създава уникална идентичност за един от най-усъвършенстваните отбори на едно от най-големите спортни събития.
Виза РБ е запазил традиционния синьо-сребърен капак на двигателя и червено-белите крила. Тимът обаче е променил останалата част от автомобила. Уникалната окраска преминава от носа през въздушните кутии и се насочва към задното крило.
„Това е перфектната цветова схема за първото ни състезание в САЩ“, заяви Петер Байер. „След старта на отбора в Лас Вегас през февруари направихме няколко големи стъпки напред. Сега повеждаме феновете на едно вълнуващо ново пътешествие.“
„Това желание за напредък и свързване е споделено с Visa и Cash App. Те обединяват хората в спорта чрез преживявания, които не приличат на нищо друго там. Тази невероятна разцветка и събитията около нейното представяне тук, в Маями, демонстрират тяхната ангажираност към отбора и F1. Нямаме търпение да видим Chameleon VCARB01 в действие този уикенд“, добави главният изпълнителен директор на Виза РБ.
Еднократната разцветка върху болидите на Даниел Рикиардо и Юки Цунода беше разкрита на събитие в квартал Уинууд в Маями. Той е известен със своето улично изкуство. Това беше една първата от няколкото дейности извън пистата, за които Байер обеща, че ще отличат отбора от предишните му облици.
От Виза РБ се опитват да привлекат по-млада аудитория. Смяната на цветовата схема неслучайно се случва на територията на САЩ. Именно тук са базирани двата титулярни спонсора на тима
„Имаше няколко основни дискусии, които проведохме с нашите партньори. Едната от тях беше, че се целим в тази изцяло нова и по-млада аудитория, до която достигаме чрез социалните медии“, заяви Байер по-рано тази година.
„Очевидно става въпрос за състезания. Искаме да бъдем много сериозни и да се съсредоточим върху състезанията. В същото време искаме този отбор да бъде стойностен и да предлага някакво забавление.“
„Искаме да демократизираме спорта чрез партньорства. Целта ни е да поканим феновете, които не могат да дойдат на пистата, защото може би даденото събитие не е достъпно или е разпродадено, да добавим събития в центъра на града с големи музикални изпълнители.“
„Това е комбинацията от представяне на пистата, съчетано с развлечения извън нея. Това е духът на Ред Бул който искаме да дадем на феновете“, каза още CEO-то на Виза РБ.
Виза РБ се надява да направи крачка напред в Маями. Отборът ще представи няколко новости в своя автомобил по време на уикенда във Флорида. В момента тимът заема шестото място при конструкторите.
Say hello to the new @visacashapprb livery for Miami 😍#F1 #MiamiGP pic.twitter.com/Z2Evw70Ap7
— Formula 1 (@F1) May 2, 2024