Макс Верстапен показал на фен среден пръст, след като запалянкото направил същия жест към него, разказа самият той. Случката се разиграла в питлейна по време на квалификацията за Гран при на Емилия Романя.
„Докато минавахме през питлейна много хора ръкопляскаха. Един човек обаче правеше определени жестове, така че аз му показах среден пръст. И следващия път като минах от там и той пляскаше! Така че, нали разбирате, учат се. Лесно е да си гаден към пилотите, но аз също мога да се държа така! Но всичко е наред“, разказа Верстапен
Пилотът на Ред Бул допълни, че е нормално в Италия повечето хора да са фенове на Ферари. Оскар Пиастри потвърди, че и на него му се е случило нещо подобно.
„Мисля, че беше същият човек, но не ми показваше среден пръст – за мен бяха насочени надолу палци. На теб ти пляскаше“, сподели австралиецът с Верстапен.
Ландо Норис се пошегува, че явно фенът е бил на негова страна.
WE GOT THE VIDEO OF MAX GIVING THE MIDDLE FINGER TO THAT FERRARI FAN 😭😭pic.twitter.com/SUYOpknBcP
— Verstappen News (@verstappenews) May 18, 2024
MAX: „I had a funny story in qualifying, we were driving in the pits, alot of people were clapping, and one guy, he was doing some different things to me, so I gave him the finger“
„and next time I came around, he was clapping. So! They learn“pic.twitter.com/6ERshNsglG
— Verstappen News (@verstappenews) May 18, 2024
Верстапен спечели полпозишъна за Емилия Романя като при финалния си опит в Q3 бе изтеглен от Нико Хюлкенберг. Разликата с Пиастри бе 0,074 сек, а с Норис – 0,091 сек. Пилотът на Ред Бул пропусна Хюлкенберг пред себе си по време на загряващия си тур и след това Хаас-ът го изтегли. Според времеизмервателната система в края на правата преди спирането за Тамбурело скоростта на Верстапен е достигнала 340 км/ч. Това е с около 8 км/ч по-висока скорост от тази на пилотите на Макларън и се смята, че му е позволила да спечели повече от 0,1 сек преди първия завой.
„Бяхме си изтеглящи се приятелчета още от Q2“, отбеляза участието на Хюлкенберг Верстапен
„След това и в Q3. Аз го изтегли на 17-ти завой, той направи същото за мен към втори. Мисля, че скоростта ми бе малко по-висока, отколкото ми харесва, защото малко изпуснах контрола там. Така че спечелих (време), после малко загубих. Като цяло смятам, че изтеглянето ми помогна малко. Но когато цял уикенд имаш проблеми, трябва да се възползваш и от най-малкото предимство, за да се постараеш да останеш начело. И всичко проработи прекрасно“, обясни Вертсапен.
„През цялото време до квалификацията работехме по баланса на колата. Подобрявахме го, защото се променяше както си иска и в петък, и в събота сутринта. Честно, преди началото на квалификацията си мислех, че ще съм доволен ако се класираме в топ 5, защото този уикенд е наистина труден. Но тогава нещата се получиха. Почувствах се комфортно. Най-после бях в състояние да атакувам завоите малко повече и всичко се напасна най-накрая в Q3“, каза още Верстапен.