Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Ръсел и Хамилтън на ръба на топлинен удар след надпреварата в Сингапур

Ръсел и Хамилтън на ръба на топлинен удар след надпреварата в Сингапур

4008
0
Люис Хамилтън, Мерцедес F1
снимка: Мерцедес

Джордж Ръсел завърши четвърти, а съотборникът му в Мерцедес Люис Хамилтън бе шести в Гран при на Сингапур. И двамата пропуснаха ангажиментите с медиите, тъй като бяха на ръба на топлинен удар след изтощителната физически надпревара. Шефът на отбора Тото Волф съобщи за състоянието им, а малко по-късно каза, че вече са взели мерки и пилотите са добре.

„И двамата буквално прегряха. Ледената баня обаче мисля, че помогна и сега са добре“, каза ръководителят на осемкратните световни шампиони

Изявленията на пилотите бяха предоставени от пресофиса на отбора. И Ръсел, и Хамилтън отбелязаха спада на конкурентоспособност у Мерцедес след лятната пауза.

„В петък беше толкова трудно, че с радост щяхме да се съгласим на четвърто място. Темпото ни в квалификацията обаче ни накара да повярваме, че можем да постигнем повече“, посочи след финала Ръсел.

„Състезанието несъмнено бе трудно за нас – не само като скорост, но и физически. Макларън-ите бяха много впечатляващи и в съвсем различна лига в сравнение с нас. Макс [Верстапен] бе с подобно на нашето темпо. Накрая успяхме да удържим Ферари-то с Шарл [Льоклер], така че като цяло въпросът опря да ограничение на щетите“, допълни Ръсел.

„Имаме много работа през идващите седмици, защото в последните няколко надпревари не успяхме да стигнем до битка в челото на колоната. След лятната пауза не сме толкова конкурентоспособни и това е разочароващо. Ще се трудим упорито, за да се качим на върха и се надяваме новостите, които ще имаме за следващото състезание в Остин да ни помогнат да направим крачка към челото“, каза още Ръсел.

Хамилтън коментира, че му е трудно да опиша емоциите си след толкова трудно състезание.

„Тази година продължава да е изпитание за всички, но натискаме толкова упорито, колкото можем“, продължи седемкратният световен шампион.

„Нещата не винаги ни се получават и точно това стана със стратегията в Сингапур. Взимаме всяко решение с възможно най-добри намерения, но понякога просто не се получава. Може да е адски разочароващо, но сме заедно в тази ситуация“, добави Хамилтън.

Люис също каза, че Мерцедес е изостанал от лидерите в колоната през последните няколко старта и се труди упорито за открие причините за това

„Ще направим онова, което вършим най-добре – ще се трудим като отбор, ще анализираме и ще прехвърлим фокуса си към Остин. Това ще е още един шанс да демонстрираме какво можем да постигнем и се надяваме на стъпка напред с колата“, добави Хамилтън.

Волф обобщи представянето и резултата като „болезнени“ и призна за грешки със стратегията.

„Стратегическите ни решения в състезанието бяха определени от опита ни в миналото, когато позицията на пистата тук е била жизненоважна. Мислехме, че софтът ще даде на Люис предимство на старта, но това се оказа погрешно схващане. Излезе, че е възможно да се изпреварва за разлика от предишни състезания, които бяха значително по-големи процесии. В ретроспекция мога да кажа, че Хамилтън трябваше да стартира с медиум“, обясни Волф.

„Това обаче няма как да скрие факта, че бяхме твърде бавни. В момента имаме проблеми на писти, където условията са горещи и има сериозно натоварване на гумите като Сингапур и Баку, но това не е извинение“, допълни шефът на Мерцедес в F1.

Оперативният директор на тима от Бракли Андрю Шовлин каза, че темпото в квалификацията е накарало екипа да смята, че ще е в състояние да се бори за подиум.

„Заради това решихме Люис да стартира със софт. За съжаление липсата на скорост плюс проблемите с контролиране температурата на задните гуми показаха, че това бе грешна стратегия. Джордж бе в дефанзивна позиция горе-долу през цялото време. Трябваше да избираме битките си и бе очевидно, че нямаме скорост да се борим с Макларън и Оскар Пиастри. Ръсел се справи чудесно с това да удържи Льоклер и ограничи щетите“, каза още Шовлин.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FORMULA 1® (@f1)