Начало Избрани Льоклер: Със софт нямахме темпото на Мерцедес. Дано поне спечелим спринта

Льоклер: Със софт нямахме темпото на Мерцедес. Дано поне спечелим спринта

818
0
Шарл Льоклер
Шарл Льоклер; снимка: Ферари

Шарл Льоклер се класира трети в квалификацията за спринта по време на уикенда за Гран при на САЩ в Остин, но изрази надежда за победа в късата състезателна дистанция. Пилотът на Ферари обясни, че с меките гуми Ферари SF-24 не е имало темпото на Мерцедес. Джордж Ръсел се нареди втори в сесията, в която първата позиция спечели Макс Верстапен (Ред Бул).

„Поради някаква причина Мерцедес наистина спечели скорост със софт, а ние нямахме толкова останал резерв в колата. С медиум нещата изглеждаха добре. Със софт неясно защо нямахме достатъчно темпо да се борим за първото място“, коментира Льоклер

„Последната ми бърза обиколка бе малко накъсана. Не че направих нещо странно, просто усещането не бе кой знае колко добро. Случва се понякога. А при толкова ограничени тренировки се случва дори по-често от обичайното. Има още една квалификация, в която ще се постараем да оправим нещата, а и трето място в квалификация за спринт не е лошо постижение“, продължи Льоклер.

„Макс изглежда много бърз засега, но нямаме ясна идея какво ще е положението по отношение на състезателното темпо. Все още има много въпроси, но се надявам да можем поне да спечелим спринта. Това би било добър знак за неделя“, добави Льоклер.

Карлос Сайнц се класира пети и посочи, че битката е била особено напрегната, както и че неговата сесия не е протекла твърде лошо.

„Направихме добри обиколки в SQ1 и SQ2 с медиум, но загубихме известно време със софт. В последния бърз тур в SQ3 нещата опряха до най-дребните детайли, но тепърва ще имаме още един шанс да се справим. По отношение на състезателното темпо мисля, че можем да сме конкурентоспособни. Очаквам интересен спринт и след това да се борим наново за добри позиции на стартовата решетка“, обясни Сайнц.

Ферари избра в крайна сметка да не носи нищо ново за SF-24 в Остин, Тексас. По-рано Сайнц каза, че причината за това е основно желанието на Скудерията да провери дали темпото на болидите от последните състезателни уикенди се дължи на благоприятни за колата конфигурации на пистата или напредъкът е реален.

„Дотук добре бих казал, въпреки че не точно такъв резултат очаквахме, след като вървяхме така добре в свободната тренировка“, обобщи шефът на Ферари в Гран при Фредерик Васьор

„Нещата изглеждаха добре в SQ1 и SQ2. В SQ3 загубихме малко със софта, но като цяло темпото е налице и това съвпада с тенденцията от Монца, Баку и Сингапур. Както обикновено, битката е сериозна. Видяхме колко по-добре тръгнаха Мерцедес и Верстапен със софта, докато при нас се получи обратното. Но това е добре за състезателното темпо в спринта и Гран при надпреварата, когато няма да ползваме меки гуми“, допълни ръководителят на Скудерията.