Начало Избрани Льоклер: От една страна, сбъркахме настройките. От друга, финиширахме пред двата Макларън-а

Льоклер: От една страна, сбъркахме настройките. От друга, финиширахме пред двата Макларън-а

9299
0
Шарл Льоклер
Шарл Льоклер; снимка: Ферари

Шарл Льоклер завърши пети, а съотборникът му във Ферари Карлос Сайнц не финишира в Гран при на Сао Пауло на пистата Интерлагос. От Скудерията отбелязаха, че спечелиха „20 ценни точки от двете състезания на пистата „Хосе Карлос Паче“ в един оказал се доста труден за екипа уикенд“. Според Льоклер с тима са сбъркали при избора на настройки, което допълнително го е затруднило.

„Беше много дълго и сложно състезание и качилите се на подиума пилоти са онези, които не допуснаха грешка. Те заслужиха местата си“, коментира Льоклер

„Моите чувства относно тази надпревара са смесени. От една страна е малко разочароващо, че трябваше да се боря да удържа колата на пистата в тези условия – особено към края – заради избраните настройки. От друга страна, финиширахме пред двата Макларън-а, което беше положителна изненада и ни помага в битката за шампионата при конструкторите. Сега ще се приберем у дома, за да презаредим за финалните три старта. В тях ще дадем всичко от себе си, за да вземем отборната титла“, добави Льоклер.

Сайнц катастрофира и в квалификацията, и в състезанието. Механиците на Ферари успяха да поправят болида му за старта, макар че се наложи да потегли от питлейна. В самата надпревара испанският пилот на Скудерията изтърва колата си в 39-ата обиколка и пак отиде в предпазната бариера. От екипа му съобщиха, че може да продължи и той тръгна, докато маршалите вече се опитваха да отстранят колата му. Това доведе до разследване на стюардите за опасно каране и в крайна сметка Сайнц получи официално предупреждение.

„Бяха две много странни катастрофи. Цялата неделя (на Интерлагос) беше леко кошмарна“, обясни Сайнц

„В нито един от случаите нямаше индикация, че ще се стигне до удар и нищо не можех да направя, за да ги избегна. Така или иначе беше ясно, че трудно ще стигна до точките с този старт от питлейна, а и не бе лесно да се изпреварва“, продължи испанският пилот.

„Извинявам се на целия отбор за двете катастрофи. Надявам се да се върнем по-силни на пистата. Винаги съм вървял много добре на мокра писта, но поради някаква причина никога не се чувствам добре с този болид в подобни условия. Още от първия път, когато карах SF-24 на мокро тази година. Не знам дали не загряваме достатъчно гумите или какво е, но беше очевидно, че поведението на колата бе непредсказуемо и съответно тя бе много трудна за каране“, допълни Сайнц.