Начало Избрани F1 подписа договор с KitKat

F1 подписа договор с KitKat

475
0
Формула 1, F1, контейнер
снимка: Спас Генев

F1 подписа договор с Нестле и по-специално KitKat. Популярното вафлено блокче официалният десерт в световния шампионат. Логото на KitKat ще се появи по време на избрани състезания, започвайки от сезон 2025.

Сътрудничеството ще стартира официално по време на сезон 2025. Тогава когато ще се отбележи 90-годишнината на KitKat и 75-годишнината на Ф1. След това партньорството между двете страни трябва разшири да се разшири в глобален мащаб

Феновете на F1 могат да очакват различни игри, промоционални събития и завладяващи фен зони по време на избрани рейс уикендите. Логото на KitKat ще бъде по рекламните банери около трасето.

Пренасяйки емблематичното си послание „Дай си почивка, вземи KitKat“, партньорството с F1 популяризира важността на това да отделиш момент за малка почивка. То обединява две различни глобални фенски бази в едно иновативно сътрудничество.

F1 и KitKat са посветени на това да подобрят преживяването на феновете. Те планират да комбинират вълнението от състезанията от световна класа с прочутото чувство за хумор на KitKat и традицията да за споделяне нат почивките. Повече подробности за новото партньорство ще бъдат оповестени своевременно.

„Радваме се, че такава световно призната и забавна марка като KitKat се присъединява към нас като партньор. Те са обичани от всички. Нямаме търпение да видим фантастичните изживявания, които ще донесат на нашите фенове на пистата, както и новата аудитория, която ще запознаят със спорта“, сподели главният търговски директор на F1 Емили Прейзър.

„F1 е глобален феномен с бързо растяща и разнообразна фенска маса, особено сред по-младата аудитория. Със своя глобален обхват и натоварен график тя предлага на KitKat перфектната платформа, за да напомни на всички да намерят време за почивка“, каза Бернар Мюние.

„Развълнувани сме да внесем характерното си чувство за забавление в този вълнуващ спорт и да създадем незабравими преживявания за феновете по целия свят“, добави ръководителят на отдел Стратегическите бизнес звена, Маркетинг и Продажби в Нестле.

KitKat вече има присъствие в F1. Логото на шоколадовия десерт присъства върху каската на Серхио Перес от Ред Бул.