Начало Лайфстайл Opel се връща в Шампионската лига

Opel се връща в Шампионската лига

55
0
Opel,Боруся Дортмунд

Adam Opel AG разширява спонсорските си дейности в германската първа футболна лига. Автомобилният производител подписа в края на юни валиден за сезон 2012/2013 партньорски договор с клубовете Фортуна Дюселдорф, Байер 04 Леверкузен, СК Фрайбург и Майнц 05 от първа Бундеслига, а сега негов нов забележителен партньор стана настоящият шампион на Германия и отбор от Шампионската лига Боруся Дортмунд. Нещо повече, треньорът на Дортмунд Юрген Клоп ще представлява Opel като посланик на марката.

С нетърпение очакваме нашето партньорство с най-успешния в момента немски футболен клуб. Това е идеална платформа за Opel да достигне до хората в цяла Германия на емоционално ниво,“ обясни заместник изпълнителния директор на Opel, Д-р Томас Седран по повод на дългосрочното участие на автомобилния производител в професионалния футбол. „Боруся Дортмунд е нещо повече от просто успешен футболен клуб. Този клуб със своя стил и огромен брой фенове е един от малкото в Германия, които наистина въплъщават футбола като масов спорт. Точно като Opel Боруся Дортмунд е установен в центъра на обществото. Ние имаме еднакви цветове на логата си – черно и жълто. Това е идеално съвпадение.“

Договорът за сътрудничество с победителя в шампионската лига през 1997 и осемкратния шампион на Германия е основан на поредица отделни градивни елементи, които надхвърлят конвенционалното спонсорство. Партньорството включва реклама на билбордове и в списанието на стадиона Боруся Дортмунд „Ехт“ (на немски „истински“). Допълнително към това Opel ще осигурява автомобили за превоза на играчите и длъжностните лица по време на публичните им изяви и за всекидневните им нужди.

За нас е удоволствие да сме партньор на шампиона на Германия,“ заяви вицепрезидента на Opel, отговорен за продажбите, маркетинга и следпродажбеното обслужване Алфред Рик. „Боруся Дортмунд не е просто най-добрият клуб в първа лига, но е и много харесван. Той се радва на силна подкрепа от неговите всеотдайни фенове, млад и амбициозен отбор, както и страхотен треньор. В този смисъл клубът може да очаква национален и международен успех.“ Дългосрочното сътрудничество между Opel и неговия партньор от първа лига е част от стратегията за съживяване на марката. Освен партньорството си с клубовете от първа лига марката планира да подкрепи 1000 младежки отбора с помощта на дилърите на Opel.

Юрген Клоп е посланик на марката

Важен елемент в сътрудничеството между Боруся Дортмунд и Opel е треньорът Юрген Клоп. Световно известен и високо ценен както треньор той ще представлява Opel в бъдеще като посланик на марката. „Неговият открит и задълбочен маниер отлично подхожда на Opel. Юрген Клоп е олицетворение на ключовите стойности на марката – страст и динамика,“ обясни Д-р Томас Седран. Юрген Клоп, който е треньор на Боруся Дортмунд от 2008 година и е печелил две шампионски титли с отбора в черно-жълто ще представлява Opel в бъдеще по официални поводи.

Opel – първи привърженик на спонсорирането на международния спорт

Новите партньорства с футболните отбори от първа Бундеслига означават едно завръщане на Opel като спонсор на немския спорт. До 2002 година Opel беше считан за един от най-големите и най-успешни спортни и футболни спонсори в Европа. През 90-те марката беше спонсор на FIFA и UEFA както и партньор на престижни клубове и отбори като Байерн Мюнхен, Милан, Пари Сен-Жермен. Opel имаше 12-годишен договор (от 1990 до 2002) с най-успешния шампион в немската лига Байерн Мюнхен. По това време компанията беше особено много насочена към игрите с топка, които освен футбола включваха и баскетбола, хандбала, хокея, тениса и тениса на маса.