Болидите на Ред Бул са с променени спирачни апарати в Монреал, след като ФИА е поискала от екипа да промени и тях, а не само пода на колите си след Гран при на Монако.
Според представителите на федерацията оформянето на главините и спирачните апарати влияе върху аеродинамиката на колата, което е забранено от правилата и решенията в тази област трябва да бъдат променени. Първоначално от екипа на Ейдриан Нюи са се противопоставили, с твърдението, че всички елементи са само със значение за охлаждането на апаратите и дисковете. ФИА обаче е поискала твърдо промяна.
Специалисти коментират, че в падока тези дни се говори за нови рестрикции в областта на спирачните апарати и главините на колела, защото в тази зона има много подобни решения.
В новия брой на ClubS1 специално са разгледани тези решения при Уилямс и Макларън.
Въпреки забраната на отворите на пода и промяната на спирачните барабани в последната свободна тренировка най-бърз бе Себастиан Фетел, който изпревари Фернандо Алонсо с 0,006 сек при използването на супермеките гуми.