В поредната си анимация около Гран при на Испания специалистите от Gazzetta delo Sport показаха нагледно някои тънкости в работата на толкова коментираните изпускателни системи.
В търсенето на компромис за еднакво добро преминаване на бързите и бавните участъци на пистата Каталуния, край Монтмело използването на изгорелите газове имаше ключово значение за притискането на задната част и по отличен начин са показани основните начини на използване на изгорелите газове тази година. При основната конфигурация на Заубер се използва плътна струя топъл въздух около и над дифузьора. При Макларън има точно насочване на потока под кутиите за охлаждане на спирачките, в страни от дифузьора.
Различните варианти на разположение на ауспусите при Ред Бул също са разгледани. Първоначалната схема тази година бе с плътно разположение на тръбите до кокпита. После те бяха изнесени встрани и се ползваше поток свеж въздух, който минаваше през отвори и се смесваше с топлия.
Но както списание ClubS1 подробно писа, за Гран при на Бахрейн те бяха премахнати и ефективността на конфигурацията при Ред Бул много сериозно се увеличи.
Ето и самото видео, което илюстрира много изписани думи.