Скоростни кутии и хидравлични системи от Макларън ще използва тимът на Форс Индия през новия сезон в Гран при. Те ще се комбинират и интегрират с двигателите Мерцедес по същия начин, по който това става в Уокинг, като отборът на индийският милиардер Виджай Маля ще използва и същия софтуер като екипа на Мартин Уитмарш. От Германия в Силвърстоун ще пристига заедно с двигателите и системата КERS на щутгартския гигант.
Както обясниха от тима по време на днешното представяне на колата, разположението на компонентите на системата под резервоара пък е много близко с избраната схема от тима на Мерцедес за новия им болид.
Около тези важни структурни промени са усъвършенствани всички механични компоненти в колата, а всичко е оформено от напълно нов корпус в задната част. Неговата аеродинамична ефективност трябва да компенсира забраната на двойните дифузьори от миналата година.
Водещият пилот на тима Адриан Сутил разкри още, че данните от изследванията на новата кола дотук показват, че тя ще бъде доста по-добра от предишната на по-бавните завои и писти, където тимът по принцип губеше през последните два сезона.
Оперативният директор Отмар Шафнауер заяви, че амбицията на Форс Индия е да успее тази година да се пребори с тимове като този на Уилямс, които изпревариха Форс Индия само с 1 точка милата година и дори да се доближи до Рено.
Използвайки доказаната техника на Мерцедес и Макларън, отборът ще разчита на отлична издръжливост и спечелването на повече точки, а и на редовно качване на подиумите.
До Адриан Сутил титулярен пилот ще бъде шотландецът Пол Ди Реста. Той най-после успя да се добере до място във Формула 1 след титлата си в DTM миналата година. Трети (резервен) състезател ще е младият германец Нико Хюлкенберг, който обаче ще получи възможност да кара в първите тренировки на състезанията.
И тримата пилоти споделиха, че гумите очевидно ще се износват по-бързо отколкото през 2010 г. и със сигурност ще са рядкост състезания само с 1 спиране в бокса.