Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Световна титла е целта на Фетел и Уебър

Световна титла е целта на Фетел и Уебър

47
0

Глобен за превишена скорост в първите 10 секунди след излизането си от пита в първия си ден като пилот във Формула 1, дава момичешки имена на автомобилите си, твърди, че в живота има и по-интересни неща от Формула 1 и горд от факта, че е по-висок от Рубенс Барикело – по този нестандартен начин представят от Ред Бул пилота си Себастиан Фетел. Заедно със съотборника си Марк Уебър той вдигна тази сутрин покривалото от колата на тима за 2010 г. RB6. Вицешампион за 2009 г., немският състезател вече мисли и за световната титла след невероятната поредица успехи в края на миналия сезон. Първите си истински впечатления от новия автомобил обаче той ще получи чак в петък, когато идва негов ред да прави тестове на пистата Херес в Испания. Днес и утре Уебър е зад волана на колата. И въпреки че не обича да бездейства, а чакането му тежи, Себ търпеливо наблюдава изпитанията от бокса.

– Чакането е гадно, но пък обичам да слушам автомобилите – коментира в типичния си стил най-младият победител в историята на F1. – Не ми пука дали пресата ме нарича звезда. На пистата всички са ти съперници, не само Михаел [Шумахер] – допълва той след поредното напомняне, че още при появата му в падока бе кръстен „бейби Шуми“.

Младежът, който през юли ще навърши 23 години, е голямата надежда в Ред Бул, където обаче не пренебрегват и съотборника му Марк Уебър. Въпреки че измина значително по-дълъг път до първата си победа в Гран при, австралиецът е ценен състезател с голям опит зад гърба си и на него в екипа се разчита определено много. Той също не отговаря на профила на типичния автомобилен пилот, тъй като живее в Англия и предпочита да отглежда домашни животни вместо да притежава яхта.

И Уебър, както останалата част от отбора, има високи очаквания за 2010 г. Австралиецът с удоволствие отбеляза на днешното представяне също така, че някои отличителни черти на миналогодишния RB5 са копирани в тазгодишните модели на други отбори. Това, твърди той, само доказва още веднъж колко добър е главният конструктор Ейдриън Нюи.

– Надявам се колата да е достатъчно добра, за да се борим напред в колоната на всяка писта, където отиваме – допълни Уебър.

Неговата цел във Формула 1 е същата като на всеки друг пилот в падока – да стане шампион. А след представянето през 2009 г. Ред Бул със сигурност ще се наредят сред фаворитите в F1 този сезон.