Инженерите във Ферари са започнали да анализират своя F60, за да решат дребните проблеми, които са се появили по време на първия тест на колата на Муджело.
Базираният в Маранело отбор бе първият, който показа колата си за 2009 година. Италианците използваха възможността, за да завъртят първите километри и за системата си KERS.
И както вероятно мнозина са очаквали при толкова радикални промени в дизайна, по време на теста са се появили и няколко механични повреди, които са попречили да се направи пълен тестов ден.
След няколко обиколки сутринта Маса бе принуден да почака няколко часа, преди да се върне в колата следобед. Накрая бразилецът навъртя близо 100 км.
И при силно ограничените зимни тестове и пълната забрана на сезонните тестове Ферари са решени да се уверят, че няма да загубят повече ценно тестово време, когато отидат на пистата Алгарве следващата седмица и се изправят срещу Тойота, Рено, Макларън и Уилямс.
Ферари потвърдиха във вторник, че инженерите са прекали целия ден в анализиране получената информация от F60 и постепенно са започнали да изглаждат механичните проблеми. Лука ди Монтедземоло се е срещнал тогава с екипа, след като не успя да присъства на шейкдауна на Муджело в понеделник, тъй като бе в Рим.
Стефано Доменикали потвърди, че са били очаквани подобни механични проблеми, когато има толкова много радикални промени по техническия правилник за 2009 година.