Докато за състезанията в Северна Америка Алекс Вурц не е в обичайната си роля на трети пилот в Макларън, точно там се появиха слухове, че австриецът може отново да заеме пилотско място през 2006 г. Слухът гласи, че с привличането на Вурц екипа на MidlandF1 би си осигурил V8 двигатели от Мерцедес и именно това е било поставено като условие от страна на германците.
В момента екипа на Алекс Шнайдер се състезава с мотори на Тойота. Според Колин Колс, тим шеф на екипа до момента няма никакви оплаквания от агрегатите получавани от японците и в близките дни щяло да стане ясно, дали ще бъде подновен договора с Тойота или ще се търси друго решение.
За подобни варианти обаче самият Алекс Вурц не знае нищо: „Не съм чувал за подобни преговори или планове.”