Един или два стопа за смяна на гуми се очаква да направят пилотите на пистата Интерлагос за Гран при на Бразилия този уикенд. На разположение на състезателите ще бъдат типовете суперсофт, софт и медиум. Супермеките гуми за първи път ще бъдат ползвани на това трасе.
В предишните години заради високите нива на износване типовете бяха с една стъпка по-твърди. Сега обаче продуктите на Пирели са по-издръжливи. Но въпреки това не е ясно дали пилотите ще успеят да затворят състезателната дистанция с 1 бокса или с 2.
Ако износването е по-ниско, то използването на по един чифт суперсофт и софт или на един суперсофт и медиум би трябвало да е достатъчно да се направят всичките 71 обиколки.
С оглед на това, че всички пилоти са заявили само по един комплект медиум, е малко вероятно той да бъде използван в състезанието.
Тактиката с 2 питстопа изглежда най-логична с използването на два комплекта суперсофт и един софт. За пилотите в топ 10 на квалификацията това означава стартиране със суперсофт, смяна към софт и отново преминаване към суперсофт в края.
По правилник пилотите трябва да запазят по един чифт софт и медиум за състезанието, като само единият от тях е задължителен за използване. За 3-ата част на квалификацията трябва да бъде заделен един суперсофт.
Минималното задължително налягане на предните гуми трябва да е 22.5 psi, а на задните 20.0 psi. Максималният разрешен кембър на предните гуми е -3.25 градуса, а на задните -2.00 градуса.
Изборът на типове гуми на всички пилоти вижте на графиката вдясно: