Тимът на Макларън в F1 обяви ново дългогодишно партньорство с CNBC, която е водещата световна мрежа за новини. Сътрудничеството ще изтъкне репутацията и на двата бранда за иновации и лидерство, постигани чрез своите продукти и търговска дейност.
Макларън ще използва партньорството с CNBC, което беше обявено днес в Давос, Швейцария, за да отключи потенциала на силната аудитория на мрежата от бизнес лидери и инвеститори.
„Макларън е една от най-известните спортни и технологични марки в света, синоним на най-високото ниво на производителност, се казва в съобщението до медиите.
– От основаването си през 1963 г. Макларън е пионер и иноватор, създавайки страхотна репутация като един от най-успешните отбор в F1, спечелил 20 световни титли и над 180 състезания.“
CNBC е новинарска мрежа №1 по отношение на бизнеса и финансите по целия свят, със славна репутация сред световния бизнес елит. В световен мащаб, съдържанието му се ползва от 301 000 души на месец.