Начало Автомобили 2 114 000 продадени автомобила* Peugeot през 2011, 48% от които извън...

2 114 000 продадени автомобила* Peugeot през 2011, 48% от които извън Европа

1
0
Peugeot,лого,Пежо

Международно развитие на Peugeot
• 48% от продажбите са реализирани извън Европа
• 408: лансиран в Бразилия и Аржентина; 73 000 продажби (Чили, Бразилия, Аржентина)
• Китай: успешно лансиране на 508. Увеличение на продажбите (+15%)
• Увеличение на обемите в Русия / Украйна / ЦЕИ** (+28,3%), Азия (+14,2%) и Латинска Америка (+9,2%)
• Peugeot е четвърта марка в Европа (Леки+Лекотоварни)

Повишаване на нивото на гамата : успех на продуктовата офанзива и на услугите за мобилност
• Ръст на продажбите на Premium автомобили: 320 000 (+40%)
• Успешно световно лансиране на 508: 123 000 продадени автомобила през 2011
• Новият 308: успех на стила и технологията e-HDi
• RCZ, спортно купе, превърнало се в еталон (над 19 000 продажби)
• 3008 надминава очакванията: 135 000 продажби
• Увеличаване на Точките Mu, открити в 8 страни в Европа през 2011: +54% спрямо края на 2010.

*Асемблирани и комплекти CKD
**Централноевропейска инициатива (18 страни)