Начало Лайфстайл Аdidas is all in – новото мото на гиганта

Аdidas is all in – новото мото на гиганта

104
0
Deo

Спортният гигант Adidas стартира най-мащабната си глобална бранд кампания – adidas is all in, представяща марките adidas Sport Performance, adidas Originals и adidas Sport Style под един общ покрив. В България партито се състоя в Археологическия музей в София – едно изключително колоритно място, събрало в себе си вековна история.
Стартът беше даден oт Део – като водещ той бе изцяло облечен в най-новата и така ексцентрична колекция adidas by Jeremy Scot пролет/лято 2011, която може да се намери само в най-големите модни столици на света. Колекцията adidas Running пролет/ лято 2011 г. бе представена от горещите танцьори на модерен балет Модел. На бляскавия подиум под звуците на уникален музикален микс, специално селектиран за партито момичетата и момчетата показаха всички преимущества на дрехите – изумителен дизайн, актуални цветове за сезона, ефективна и приятна тренировка на терена. Новите футболни и баскетболни модни линии за сезон пролет/лято 2011 с ентусиазъм и спортен хъс участваха в умелата игра на футболистите от Славия и баскетболистите от ЦСКА. Младежите споделиха радостта си от това преживяване като ни показаха майсторски номера с adidas топки. Невероятно магнетичната йога учителка Анна Пейчева успя да преобрази атмосферата в истински храм на спокойствието и равновесието. Тя бе облечена в adidas by Stella McCartney – Yoga.

Новата дамска линия в безшевната колекция adidas TechFit беше представена по нетрадиционен начин от класическите балерини под ръководството на Надежда Сепаревска. С грациозните си и нежни движения те застанаха в танцов двубой срещу уличните танцьорите от Own beat and Show dance academy dancers, които представиха най-новите колекции adidas Originals Blue Denim, ST (Skate lifestyle collection), Mega и вече добре познатата adicolor, но с много по-ярки и силни цветове. Стилът и единственият по рода си дизайн в колекция adidas by Stella McCartney – Tennis, Running, Yoga, пролет/лято 2011 бе представен от красивите модели на Expose Models.

Adidas облича също така всички 30 отбора от NBA с колекции, даващи повече скорост и гъвкавост на спортистите. С уникални цветови комбинации, дизайн и характеристики последните модели баскетболни потници и горнища бяха най-голямата изненада и атракция за вечерта. Те бяха представени от невероятните, летящи момчета от Space Dunkers, които с демонстрациите си оставиха тълпата без дъх. Двойни, тройни и четворни премятания във въздуха, съпроводени със страшни забивки, разходка по ръба на баскетболния кош и още много небесни каскади показаха иcтинските, неограничаващи възможности на играчите с продуктите от NBA колекцията.

Цялостният стайлинг и представянето на участниците показа отличителното присъствие на adidas в различни спортове, култури, музика, мода и не на последно място – начин на живот. Всички те доказаха основната теза в кампанията, че когато обичаш своята игра, независимо каква е тя, влагаш сърцето си в нея. Всички ние сме част от кампанията all in и живеем в нея.

В София се случи всичко това, което като вълна заля целия свят и остави след себе си един ярък, завинаги оставащ спомен.

Кампанията all adidas ще напомня за себе си през цялата 2011 година с един колоритен микс от различни елементи от света на спорта, музиката, модата и ежедневието.