Начало Автомобили 250 000 шофьори се присъединиха към Мисия икономично шофиране на Shell

250 000 шофьори се присъединиха към Мисия икономично шофиране на Shell

63
0

250 000 шофьори вече се присъединиха към иновативната кампания на Shell за икономично шофиране. Тя е създадена с цел да обучи 1 милион водачи на превозни средства по цял свят как да пестят гориво и средства.

Участващите в инициативата получиха полезни съвети за икономично шофиране чрез серия от интерактивни онлайн игри. Първата онлайн програма за обучение по икономично шофиране беше представена и в България през есента на 2012 г.

Кампанията “Мисия Икономично шофиране“ печели популярност, тъй като е насочена да помага на обикновенитеавтомобилисти, които не винаги са запалени по шофирането или не са запознати с много от фактите за горивата, за да намалят разходите си и да пестят.

Онлайн платформата на инициативата дава достъп на участниците до три занимателни и лесни за изпълнение игри. Целите в тях са управление на виртуална кола с поддържане на възможно най-нисък разход на гориво, премахване на ненужни вещи от колата (оказващи влияние върху консумацията) и тест на основни познания по икономично шофиране. Всяка от игрите може да бъде споделяна в социалните мрежи, включително и във Facebook.

Още три онлайн игри ще стартират през 2013 г., за да помогнат на участниците да подобрят знанията си и да придобият нови умения по икономично шофиране:

– „Под налягане”: играчите ще бъдат изправени пред предизвикателството за най-кратко време да постигнат правилното налягане на своите виртуални гуми.

– „Форсиране”: участниците ще трябва да избират правилната предавка на своята виртуална кола в зависимост от особеностите на пътя.

– „Багажник на покрива”: играчите ще бъдат предизвикани да повишат ефективното използване на горивото, като премахнат предмети от своя багажник в правилната последователност и за най-кратко време.

Окуражаващо е да видим, че инициативата „Мисия Икономично шофиране“ се възприема толкова добре от потребителите по целия свят – коментираизпълнителният директор на Shell България Камелия Славейкова. – Водачите на превозни средства разбират, че с няколко прости промени в навиците си на шофиране могат да пестят гориво и да намалят разходите си за транспорт. Shell България поема дългосрочен ангажимент да подпомага българските мотористида шофират икономично. През 2013 г. ще стартираме още няколко забавни интерактивни онлайн игри, с които се надяваме да привлечем още по-голям брой привърженици на инициативата.

За присъединяване към инициативата е необходима регристрация на адрес www.shell.bg/targetonemillion.