Начало Избрани Алпин спира развитието на А522 след Гран при на САЩ

Алпин спира развитието на А522 след Гран при на САЩ

434
0
Алпин
снимка: Виктор Алекян

Алпин спира развитието на своя болид А522 след Гран при на САЩ. Френският отбор ще използва последните си актуализации за тази година в Остин, където ще поднови борбата си с Макларън за четвъртото място при конструкторите.

След тежкия уикенд в Сингапур, Алпин отново изпревари Макларън след състезанието в Япония. Тимът от Енстън показа отлична скорост на мократа писта Сузука и спечели общо 18 точки. Същевременно съперниците им от Уокинг си тръгнаха от Япония със само 1 точка, спечелена от Ландо Норис.

Доброто класиране на Алпин в Сузука се дължеше най-вече на новия под на автомобила, който се появи в Сингапур. Сега французите отново ще имат няколко малки актуализации по своя автомобил. Тяхната цел е подобряване на скоростта на А522 и спечелване на повече точки в борбата с Макларън.

Наскоро спортният директор на тима Алан Перман заяви, че всички във фабриката в Енстън работят усилено върху колата за догодина. Според британеца, първите резултати във въздушния тунел са изключително обещаващи.

Сега бившият отбор на Рено се подготвя за предстоящата Гран при на САЩ на пистата край Остин.

„На първо място, досегашният сезон бе изпълнен с фантастични усилия за развитието на автомобила. Заслугата е на всички участници, които осигуриха постоянен поток от актуализации по време на повечето състезания тази година“, заяви Отмар Шафнауер.

„В Сингапур и Япония поставихме нов под на автомобила, който проработи според очакванията. Най-добре видяхме подобренията на пистата Сузука, която е по-конвенционална от Марина Бей. Честно казано останахме доволни от представянето на новия ъпгрейд, което е добър знак за бъдещите състезания. За Остин внасяме малка промяна във външната част на новия под. Това е последната ни актуализация за годината“, добави шефът на Алпин.

След двойното отпадане в Сингапур, френският отбор навакса загубените точки само седмица по-късно в Япония.

„Впечатлен съм от отношението на отбора, който бързо загърби едно слабо състезание и го превърна в най-добрия ни резултат за сезона седмица по-късно. Нуждаем се от още няколко силни представяния като това. Също така се надяваме да избягваме проблеми с надеждността, ако искаме да постигнем целите си за сезона.“

Шафнуаер е уверен в скоростта на автомобила на Алпин. Румънско-американският специалист е добре запознат с предизвикателствата, която предлага пистата край Остин.

„Това е много взискателна писта, на която обикновено се провеждат добри състезания. Тук имаме бърз първи сектор, дълга обратна права и няколко завоя с ниска скорост към края на обиколката. Точно там има възможности за изпреварване. В Тази година трасето беше преасфалтирано, което трябва да ни помогне да се преборим с някои от неравностите, с които се сблъскахме през миналия сезон. Ще бъде интересно да разберем какво ще е състоянието на асфалта в петъчните тренировки“, добави шефът на Алпин.

Пилотите на Алпин Фернандо Алонсо и Естебан Окон също коментираха предстоящата Гран при на САЩ в Тексас. Двукратният световен шампион се качи на подиума в първото състезание на COTA през 2012 г.

„Това е добра писта за състезания. Обикновено надпреварите тук са доста са вълнуващи. Честно казано имаме немалко възможности за изпреварване. Винаги ми е било приятно да идвам в Америка заради моторните спортове. Този сезон вече имахме едно състезание в Маями, а догодина ще има три старта в САЩ“, сподели Алонсо.

„Пистата в Остин е добра смесица от прави и завои, има много вълнички и широки криви. Сектор №1 е особено забавен, но е и истинско предизвикателство за всички. Феновете тук наистина са се влюбили в нашия спорт. Това ще гарантира страхотна атмосфера и пълни трибуни“, добави пилотът на Алпин.

Съотборникът на Алонсо Естебан Окон също има опит на пистата в Тексас. Французинът има само едно завършване в зоната на точките през сезон 2017.

„COTA е като вълнуващо пътуване с увеселително влакче. Трасето в Тексас наистина подлага пилота и колата на огромно изпитание. Пистата може да се раздели на две части, като в началото е много високоскоростният участък, който е почти равен преди завой №11. След това по дългата обратна права минаваме покрай емблематичната наблюдателна кула и се отправяме към комбинация от технични нискоскоростни завои, за да завършим обиколката. Веригата е бърза и плавна, но и неравна, което увеличава предизвикателството. Харесвам тази писта и с нетърпение очаквам да се върна там“, каза Окон.