Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Астън Мартин отмъкна архитекта на питовете на Ред Бул

Астън Мартин отмъкна архитекта на питовете на Ред Бул

1440
0
Макс Верстапен, Ред Бул F1, пит, питстоп, питлейн, спиране в бокса
снимка: Ред Бул Контент Пуул

Астън Мартин привлече още един нов кадър – Андор Хегедус, който ще заеме поста старши конструктор в дизайнерския отдел на тима от Силвърстоун. До края на 2023 г. унгарският инженер бе част от отбора на Ред Бул. От Милтън Кийнс дойде и техническият директор на Астън Мартин Дан Фелоус.

Хегедус работи в Ред Бул от края на 2014 г. Той е нает, за да конструира специално оборудване за спиранията в бокса

Това бе част от задълженията му от наемането до напускането му, макар че през последните пет години се води инженер-конструктор. Описанието гласи буквално „планиране, управление и създаване на оборудване за питстопове и други свързани с питовете проекти“.

Отборът на Ред Бул е известен с изключително бързата си работа при спиранията в бокса. Макларън отне трофея за най-скоростен бокс на отбора от Милтън Кийнс през 2023 г. Ред Бул обаче поддържа страхотно ниво на работа, когато става дума за питовете. Макларън победи световния рекорд на съперниците от Милтън Кийнс от 1,82 секунди с 0,02 сек.

„Ще нося зелено през следващата глава [от кариерата си]. Много се радвам, че започвам работа като старши конструктор в Астън Мартин. Благодаря на всички за подкрепата и съобщенията“, написа Хегедус.

Астън Мартин има сериозни амбиции за бъдещето си във Формула 1. Отборът иска да се бори за световната титла. Лорънс Строл инвестира сериозно и построи нова база за екипа в Силвърстоун. Тази година се очаква да заработи и новият аеродинамичен тунел.

Междувременно в Макларън през изминалата седмица посрещнаха новите попълнения в техническия си екип. Роб Маршал дойде в Уокинг от Ред Бул, а Давид Санчес – от Ферари

Заедно с Питър Продрому те ще формират новия технически мениджмънт на Макларън. Шефът на екипа от Уокинг Андреа Стела обясни необходимостта от трима технически директори със сложността на работата във Формула 1.

„Страхотно е някой да ръководи, да носи отговорност. Но когато нивото на сложност е толкова високо и се изискват невероятно внимание към детайла, за да се стигне до конкурентоспособни идеи, то ако един човек не е наистина изключителен, то работата идва в повече. Просто има прекалено много за вършене“, сподели Стела.