Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Бърни съветва Фетел да премине в Макларън

Бърни съветва Фетел да премине в Макларън

3083
0
Себастиан Фетел
Себастиан Фетел; снимка: Ферари

Бившият шеф на Формула 1 Бърни Екълстоун съветва Себастиан Фетел да напусне Ферари и да се присъедини към тима на Макларън от следващия сезон. Договорът на германеца със Скудерията изтича в края на тази година. Според добре информираните репортери на Скай Италия Себ е получил оферта от Маранело за нов контракт. Тя обаче била само за един сезон и срещу значително по-малко заплащане от досегашните около 35 млн. долара на година.

„Мисля, че представянето на Себастиан силно пострада от пристигането на Шарл Льоклер във Ферари”, направи поредното си любопитно изказване 89-годишният англичанин, този път пред F1-Insider.com. „Имам чувството, че той не смята [Матия] Биното (шефът на Ферари – б.р.) за поддръжник, от какъвто се нуждае в подобна ситуация. Себастиан трябва да прекрати кариерата си във Формула 1 или да потърси място другаде за сезон 2021 г.”

Екълстоун никога не е криел специалното си отношение към Фетел

Двамата изкарват по около седмица всяко лято на яхтата на Бърни по Далматинското крайбрежие. Англичанинът наистина е убеден, че всъщност една добра перспектива за Фетел би била преминаване в Макларън. Според непотвърдена от солиден източник информация вече имало и разговори между Себ и шефа на екипа от Уокинг Андреас Зайдл, който също е германец. А в типичния си стил вездесъщият Бърни небрежно добавя:

„В действителност Макларън със задвижваща система от Мерцедес може да е чудесна алтернатива на Ферари!”

В същото време медиите в Италия поставят все по-често името на Карлос Сайнц сред потенциалните кандидати за мястото на четирикратния световен шампион. Испанецът се представи стабилно в първия си сезон като член на тима от Уокинг и е смятан от много експерти за добър вариант като евентуален съотборник на Шарл Льоклер.

 

View this post on Instagram

 

Practice makes perfect #essereFerrari ? #F1 #Seb5 #SF1000

A post shared by Scuderia Ferrari (@scuderiaferrari) on