Начало Автомобили „Без докосване“ – изцяло нова услуга в сервизите на Ford

„Без докосване“ – изцяло нова услуга в сервизите на Ford

45
0

Пандемията от COVID-19 принуди много хора да останат по домовете си. За други обаче това просто не е възможно и се налага да продължат да пътуват. Ето защо Ford внедри услугата „Без докосване”. Чрез нея компанията гарантира, че клиентите ще могат да разчитат на своите превозни средства. Част от програмата е и старателното дезинфекциране на автомобилите и микробусите преди да бъдат върнати след ремонт и сервиз. Контактът с клиенти е сведем до минимум, както и необходимостта те да напускат дома си. Това се случва благодарение на възможността автомобилът да бъде взет за сервизиране и върнат на конкретен адрес.

„Знаем, че има шофьори, изпълняващи доставки на хранителни стоки или медицински консумативи, както и клиенти, които трябва да са мобилни, за да предоставят основни продукти на възрастните си роднини“, казва Масимо Пасаниси, отдел за обслужване на клиенти на Ford, директор по продажбите на Ford of Europe. „Услугата „Без докосване“ предоставя на клиентите сигурността, че могат да разчитат на необходимата мобилност с превозното си средство, както и спокойствието, че превозното им средство се дезинфекцира преди да стигне отново до тях.“

Услугата „Без докосване“ включва още носенето на ръкавици за еднократна употреба от екипите на Ford

Ключовете на автомобила и интериора му също се дезинфекцират. Воланът, скоростният лост и седалката на водача са покрити с найлони за еднократна употреба, които се отстраняват непосредствено преди колата да се върне на клиента.

Обслужването на „No Touch“ вече е въведено в много европейски страни, включително Белгия, Чехия, Дания, Финландия, Франция, Германия, Гърция, Унгария, Холандия, Норвегия, Полша, Португалия, Испания, Швеция и Обединеното кралство. Тя ще бъде разширена в цяла Европа, като вече стартира и в България.

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter