Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Биното недоволен от телевизионен коментатор

Биното недоволен от телевизионен коментатор

2991
0
Матия Биното
Матия Биното; снимка: Ферари

Матия Биното изрази недоволство от телевизионен коментатор, който според шефа на Ферари не отдава дължимото на напредъка на тима. Скудерията върви значително по-добре през настоящия сезон в сравнение с 2020 г. 4 кръга след началото на първенството тимът от Маранело е на четвърто място в подреждането при конструкторите с 60 точки. Разликата спрямо третия в класирането Макларън е само 5 точки. Шарл Льоклер е пети при пилотите (40 точки), а Карлос Сайнц, за когото това е дебютен сезон във Ферари, е осми (20 точки). В четирите състезания досега двамата имат само едно класиране извън топ 10 – на испанския пилот в Португалия. При това положение Биното смята, че коментаторът на Скай Италия Карло Вандзини е твърде критичен към отбора.

Италианският журналист често споменава, че Ферари все още не разполага с автомобил, който да е в състояние да се бори за титла и Биното го възприема като твърде сериозна критика. Вандзини нерядко казва също така, че Льоклер би могъл да участва в борба за шампионата, но от Скудерията не са му предоставили достатъчно силен болид.

„Тук говорим за отборно представяне и така не се отдава достатъчно признание (на работата) на екипа. Миналата година ни затвориха с обиколка (на Каталуния), прогресът сега бе очевиден.“

„Според мен е необходимо да се отбележи отборното постижение. Защото тук говорим за усилията на целия тим, не само на пилотите“, отбеляза Биното

Вандзини е бивш състезател по ски алпийски дисциплини от 90-те години на XX век. От 1996-та започва да работи в телевизия. От 1998 до 2003 г. е кореспондент за Формула 1 на италианска радиостанция. От 2003-та е в Скай, като няколко години по-късно отново работи в F1, често с известни пилоти като Габриеле Таркини и Марк Жене като част от екипа.

Биното каза, че във Ферари са сравнително доволни от резултата си в Испания

„Изпълнихме задачата – да вземем повече точки за шампионата при конструкторите. Четвърто и седмо място е добро постижение. Трасето в Барселона е особено и ако се представиш както трябва там, може да разчиташ на добри класирания и на повечето други писти в календара“, обясни той.

„Скоростта на колата съответстваше на очакванията ни не само в квалификацията, но и в надпреварата. Имахме добро състезателно темпо. И двамата пилоти направиха отличен уикенд, контролираха износването на гумите, което бе изключително важно. На Имола също бяхме бързи. В Бахрейн имаше специфично износване на задните гуми, а на Портимао ние сами сбъркахме с контрола върху поведението им. На Каталуния се съсредоточихме върху този аспект и всичко се получи. Коригирахме някои настройки, баланса и като цяло подхода си към гумите. Обсъдихме всичко с пилотите, вслушахме се и в тяхното мнение. Приятно бе да отбележим, че в състезанието темпото отговаряше на показаното в квалификацията.“

„Ако сравним времената по сектори, то през миналия уикенд изглеждахме по-уверени от Макларън в последната секция. Това означава, че имаме преимущество спрямо тях в бавните завои. Но не мисля, че сме с предимство в цяла състезателна дистанция.“