Шефът на Ферари Матия Биното смята, че предимството на двигателя на тима се преувеличава. Скудерията спечели последните 3 състезания от сезона на Спа, Монца и в Сингапур. И докато успехите им на първите 2 писти бяха очаквани, то този на градското и спънато трасе Марина Бей определено беше изненадващ.
Спортният директор на Ред Бул Кристиан Хорнер заяви, че превъзходството на Скудерията се дължи на комбинация от фактори. Шефът на Мерцедес Тото Волф пък смята, че голямото предимство в мощността дава големи възможности на Ферари по отношение на настройките и стратегията.
Според Биното обаче силното представяне на Ферари в последно време се дължи повече на подобренията по колата, отколкото на задвижващата система. В Сингапур Скудерията въведе много нови елементи, сред които нов нос.
„Нашето предимство по отношение на по-ниското челно съпротивление е по-малко на писти, изискващи високи нива на притискане“, каза Биното. „Състезанието в Сингапур показа, че преднината ни по отношение на мотора е преувеличена.“
Според Льоклер във Ферари вече разбират колата много по-добре спрямо състезанието в Унгария в началото на август. „Вече знаем как да балансираме колата за по-бавните писти, за да извлечем най-доброто от гумите“, каза Шарл.
Според Фетел по-добрият баланс на колата помага повече, отколкото ъпгрейдите сами по себе си. „Предната и задната част на колата сега работят много по-добре заедно“, обясни още германецът.
Според Люис Хамилтън във Ферари вече имат кола, която е бърза на всеки тип писти. Шефът му в Мерцедес Тото Волф обаче е на мнение, че победата на Ферари в Сингапур се дължи основно на настройките на колата, които са били такива, че тя да е супер бърза само в една обиколка.