Начало Попитай Тенчев Битката в Бахрейн между Хамилтън и Верстапен

Битката в Бахрейн между Хамилтън и Верстапен

5441
0

Възможно ли е Мерцедес да са подкупили рейс контрола преди състезанието на Сахир. Рейс контрола си затваряше очите всички 29 пъти, когато Хамилтън караше извън ограниченията и му отправиха предупреждение чак когато и Верстапен започна да го прави. Да не говорим, че излизането на Макс при изпреварването беше заради липса на сцепление при износени гуми. Как въобще е възможно правилата да се променят в средата на състезанието

Въпрос на Цветомир Цачев

***

Защо Макс Верстапен трябваше в предпоследната обиколка да отстъпи първото си място на Хамилтън, като по време на състезанието Люис излезе толкова пъти от очертанията на пистата?

Въпрос на Стиляна Вълева

***

Ето, че дочакахме започването на новия сезон. Хиляди благодарности и поздрави за страхотните студиа и коментари от страна на инж. Иван Тенчев и Траян Сарафов. Наслада и удоволствие е да ви слушам. Ще засегна въпроса за маневрата, която реши първото място и последвалото нареждане към Макс да пропусне Люис. Забелязах, че доста български медии се изказват критично към действията на ФИА и наричат победата на Люис „подарена“. Също така видях едно видео качено в Туитър от Том Коронел, в което се показва колко пъти в процеса на надпреварата Хам е напуснал ограниченията на 4-ти завой и по този начин е спечелил предимство.

Лично за мен, беше честно да се върне позицията на Хамилтън. Ще обясня защо. Изгледах видео от двубоя Хамилтън и Макс, както и видео от двубоя между Фетел и Хамилтън от 2019г.

https://www.youtube.com/watch?v=4WGoYtYJXFw&t=48s – Видеото от Хам.- Верс.

https://www.youtube.com/watch?v=qsKTlcnxqS4 – Видеото от Фет.-Хам. 2019.

Направих няколко стоп-кадъра от двете видеа. Като за борбата между Хам и Фетел кадрите са от първата атака на Хамилтън (около 2:05 мин от клипа). На първото видео се вижда, как Люис оставя поне половин болид място на Макс при влизането на 4-ти завои, но Макс напусна пистата и с 4-те колела, като има момент в който между болида му и бордюра има половин болид място. На второто видео се вижда, до колко късен етап от завоя Хамилтън е с половината болид на пистата, при условие, че тогава Фетел му остави доста малко място. За да бъде успешна тази атака на Макс, ключа беше в това излизане и събиране на скорост. Отделно съм качил стоп кадър от видеото в което показват, колко пъти Хамилтън е напусна пистата на 4-ти завой по време на състезанието. Според мен неговите излизания далеч не са като това на Макс при атаката. Може ли да коментирате вашата гледна точка.

Въпрос на Йордан Арабаджиев

#ClubS1​​​ #askTenchev​​​ #Formula1​​​ #FormulaOne​​​​ #F1​​​ #RedBull​​ #MaxVerstappen #lewishamilton​​ #Mercedes#ClubS1​​​ #askTenchev​​​ #Formula1​​​ #FormulaOne​​​​ #F1​​​ #RedBull​​ #MaxVerstappen #lewishamilton​​ #Mercedes