Начало Автомобили BMW Group с 2,3% ръст в продажбите през октомври

BMW Group с 2,3% ръст в продажбите през октомври

55
0

BMW Group увеличи продажбите си през октомври с 2,3% спрямо реализираните автомобили през същия месец на 2015 г. (общо 196 002 броя). Резултатът за годината към днешна дата носи продажби от 1 942 642, което представлява увеличение от 5.8% в сравнение с първите десет месеца на 2015 г.

„Всички премиум марки на BMW Group са допринесли за тази последна серия от рекордни резултати в продажбите и съм убеден, че това ще продължи, тъй като се отправяме към края на годината”, каза д-р Иън Робъртсън, член на Управителния съвет на BMW AG, отговарящ за продажбите и маркетинга на BMW. „Тъкмо станахме свидетели на продажбата на стохилядното електрическо превозно средство, което подчертава успеха ни във все по-важния сегмент на електромобилността”, продължи той. „Нашата стратегия на гъвкави, глобални продажби ни позволи да компенсираме трудности в някои пазари чрез засилване на продажбите в други региони, като така се гарантира, че печалбата може да остане нашият фокус навсякъде по света.”

През първите десет месеца на годината са продадени 1 646 743 BMW автомобила по целия свят, с 5.5% повече, отколкото през същия период на миналата година. През октомври са били доставени общо 166 805 BMW автомобила на клиенти, което представлява увеличение от 1.1% за година. Глобалната SUV тенденция продължава да се отразява в силен ръст на продажбите в рамките на BMW X семейството. Продажбите за октомври на BMW X1 са се увеличи повече от двойно спрямо същия период на 2015 г. с общо 21 072 продадени екземпляра по целия свят (+ 139.1%); месечните продажби на BMW X3 се увеличили с 5.1% до общо 12 533 екземпляра, докато продажбите на X5 са нараснали с 4.9% (14 203). Една година след старта си, флагманът на марката BMW Серия 7 бележи ръст на продажбите от 79.0% през октомври, с общо 5664 екземпляра доставени на клиенти по целия свят. През първите десет месеца на годината продажбите на BMW Серия 7 са в размер на 47 416 (+ 67.2%), превръщайки шестото поколение на Серия 7 в най-успешното по продажби в първата година след лансирането й.

Със значително нарастване на продажбите на електрифицираните модели, забележителните продажби през октомври на BMW i и BMW iPerformance (5952 екземпляра) водят групата до крайъгълен камък в електромобилността със 100 000-то електрифицирано BMW, доставено на клиент в самото начало на ноември.

Почти половината от тези 100 000 продажби са направени само през тази година, с общо 47 286 BMW i и BMW iPerformance модели, продадени през първите десет месеца на 2016 г. „Нашите устойчиви усилия в областта на електромобилността дават резултат”, коментира Д-р Иън Робъртсън. „BMW i и BMW iPerformance предлагат на клиентите най-голямата гама от електрически задвижвани машини във всички сегменти, а BMW i продължава да играе ролята си на своеобразен връх на иновациите в BMW Group, като спомага технологии, които могат да се прилагат в цялата ни моделна гама”, продължава той.

Продажбите на MINI автомобили са нараснали с 8.9% през октомври с общо 28 746 екземпляра доставени на клиенти по целия свят. Двата премиум бранда най-нови модели продължават да бъдат най-големите двигатели на растежа. Общо 5 411 клиенти са получили MINI Clubman през октомври, с продажби за годината към днешна дата от общо 49 218 екземпляра по целия свят. Световните продажби през октомври на MINI Кабриолет възлизат на 2152 (+ 159.6%); продажбите на този модел през първите десет месеца на годината са в размер на 25 144 (+ 92.0%). Общите месечните продажби на BMW и MINI в Европа възлизат на 90 574 през октомври, нагоре с 6.4% в сравнение със същия месец на миналата година. Продажбите за годината към днешна дата в региона са с 10.0%, с общо 897 493 доставени превозни средства. Всички пазари в региона допринасят за силен годишен растеж като много постигат двуцифрени увеличения, включително Италия (68 282 / + 18.0%), Испания (45 141 / + 19.9%) и Скандинавия (43433 / + 14.4%).

Продажбите на BMW и MINI автомобили в Азия също отчитат силен растеж през изминалия месец с общо 63 006 превозни средства доставени на клиенти през октомври (+ 6.6%). През първите десет месеца на годината, общо 611 020 BMW и MINI превозни средства са били продадени в Азия, което представлява увеличение от 8.9% в сравнение със същия период на миналата година. Най-големият пазар в региона, Континентален Китай, постигна увеличение с 10.2% в сравнение с първите десет месеца на миналата година, с общо 423 330 продадени превозни средства до момента в 2016 г. Годишните продажби към днешна дата в много други пазари в региона също бележат силен растеж: Япония (60 484 / + 9.1%) и Южна Корея (49 016 / + 10.0%) са само два примера.

Продажбите на BMW и MINI в Северна и Южна Америка са намалели с 11.6% през октомври в сравнение със същия месец на миналата година: общо 36 743 превозни средства са били доставени на клиенти в региона. Годишните продажби към днешна дата на BMW и MINI автомобили в региона са общо 373 822, което представлява спад с 7.1% в сравнение със същия период на миналата година. Докато годишните продажби към днешна дата са се увеличили в Канада (37373 / + 7.0%) и Мексико (27 858 / + 14.0%), на изключително конкурентния пазар в САЩ се наблюдава спад в доставките с 9.6% (297 015).

Тази година продължава да бъде най-силната някога за BMW Motorrad с продажби за октомври в размер на 10 974, увеличение до 19.1% в сравнение със същия месец на миналата година.Годишните продажби към днешна дата са нараснали с 2.3% с общо 127 018 мотоциклети и макси скутери доставени на клиенти през първите десет месеца на годината.