Начало Автомобили BMW Group с рекордни продажби през януари 2014 г.

BMW Group с рекордни продажби през януари 2014 г.

26
0
BMW,concept,zagato

Рекордните постижения в областта на продажбите на BMW Group продължават и през януари 2014 г., когато е отбелязан ръст от 7.8% спрямо същия период на миналата година. В първия месец на годината общо 132 892 автомобила BMW, MINI и Rolls-Royce са доставени на крайни клиенти (предх. год . 123 302).

Това е положително начало, надграждане на миналогодишния успех – коментира Иън Робъртсън, член на Управителния съвет на BMW AG, отговорен за продажбите и маркетинга на марката BMW. – Гледайки напред, въпреки че икономическият климат продължава да бъде предизвикателство на много пазари, има признаци на подобрение и ние се стремим да продължим растежа си през 2014 година. Предстои ни да въведем на пазара някои много вълнуващи нови модели през следващите няколко месеца и наша цел е да увеличим общите продажби в световен мащаб за четвърта поредна година – допълни Робъртсън.

Марката BMW отчита най-добрия в историята си месец януари: 117 164 автомобили BMW са били доставени на клиенти, което представлява увеличение от 9,2% спрямо предходната годна, когато са реализирани 107 302. Силното търсене за BMW Серия 3 Седан продължава с общо 22 451 доставки от модела, което представлява увеличение от 4,6% (предх. год. 21 457). Продажбите на BMW X3 отбелязват значителен ръст от 18,2% до 12 095 автомобила (предх. год. 10 231), а предадените, през януари, в ръцете на щастливи клиенти автомобили BMW Серия 4 Купе са 4 046. BMW Серия 5 също е важен двигател на растежа, с общо 27 974 доставки в световен мащаб (предх. год . 24 529 / 14.0%), силно е и търсенето на BMW Серия 6 Гран Купе с 993 доставки през първия месец на годината (предх. год. 725/37,0% ).

Въпреки предстоящата смяна на модела, продажбите на MINI през януари остават стабилни с 15 510 доставки в световен мащаб (предх. год.15 864 / -2.2%). Реализацията на MINI Clubman се увеличава с 18,9% до 1 247 (предх. год . 1 049), MINI Countryman продължава да се радва на голямо търсене – 6425 доставени автомобили от началото на годината (предх. год . 6 259 / +2,7%). Предстоящото (през март) въвеждане на пазара на новото поколение MINI се очаква да създаде допълнителен импулс в продажбите.

Следвайки стратегията за балансирани продажби в целия свят, BMW Group запазва или увеличава продажбите в почти всички търговски региони. Доставките на BMW и MINI в Азия надхвърлят 50 000 за първи път през януари с 50 841 доставки (предх. год. 43 114/ 17.9%), в Китай се повишават с 22.2% (37 137 г., предх. год. 30 397), а в Южна Корея – с 24,0% (3 460 г., предх. год. 2790).

Общо 25 977 автомобили BMW и MINI са доставени на клиенти в Северна и Южна Америка (предх. год . 25 021/3.8%), като продажбите в САЩ са нараснали с 3,0% до 20 796, (предх. год. 20 195), в Бразилия се увеличават с внушителните 32.4% или 961 при 726 за предходната година, а в Мексико с 26.4 % до 1 212 (предх. год. 959).

Въпреки продължаващите насрещни ветрове в Европа, BMW и MINI постигат малък ръст с 51 319 доставки (предх. год. 50 617/1,4%). Значително е повишението на продажбите в Холандия с двуцифрен ръст от 32.4% (1 639, предх. год. 1 238) и в Скандинавия с 2 959 доставки (предх. год. 2 382/24,2%).

BMW Motorrad увеличава доставките с 12,9% спрямо същия период на миналата година с общо 5 438 мотоциклети предадени на клиенти през януари (предх. год. 4 818).