Тимът на BMW Заубер се надява да спечели още важни точки в Гран при на Китай, след като се възползваха максимално от условията и стратегията си в Малайзия. Ник Хайдфелд стартира с повече гориво от всеки, спира веднъж в бокса и се движеше втори, когато надпреварата бе прекъсната.
Откакто е в календара (2004 година), Гран при на Китай винаги е била едно от последните три състезания. Затова настоящият старт през април определено ще донесе някои различия.
„Вероятно можем да очакваме доста по-ниски температури“ – потвърди Хайдфелд. „Това от своя страна води до различия при гумите, както и до по-различна атмосфера. Вече сме имали доста добри състезания в Шанхай, така че се надявам да бъде така и през 2009 година. Първият завой е квинтесенцията на пистата – влизаш в него с висока скорост и оставаш с крак върху газта. След това се стеснява, което означава, че трябва да свалиш чак до втора предавка.“
„Има високи шансове за дъжд“ – каза съотборникът му Роберт Кубица. „Това може да повлияе много върху целия уикенд, разбира се. Досега не съм имал особен късмет в Шанхай, но се надявам това да се промени този път.“
Ник Хайдфелд не пропусна да спомене и самия град Шанхай, за който казва, че е също толкова интересен и вълнуващ, колкото и надпреварата.