Начало Автомобили Bosch отбелязва 20 години на българския пазар

Bosch отбелязва 20 години на българския пазар

43
0

Дъщерното дружество на Robert Bosch GmbH в България – Роберт Бош ЕООД – отбелязва 20 години присъствие на пазара у нас. То е основано на 21 октомври 1993 г. и вече цели две десетилетия Бош Групата има своето директно присъствие на българския пазар.

Стартът в България е даден с две основни в портфолиото на Бош направления – „Автомобилно оборудване” и „Електроинструменти”. По-късно представителството в София се разширява с откриването на отделите „Термотехника” и „Системи за сигурност”. Благодарение усилията на целия екип днес българският потребител има възможността да получи всичко онова, което е синоним на Бош навсякъде по света – качество, надеждност, устойчивост, иновативност и енергийна ефективност от най-висок клас.

Фотоконкурсът „Аз и моят Bosch” поставя началото на празничната кампания по отбелязване на 20-годишното присъствие на Bosch в България. Конкурсът стартира през декември и е с продължителност 6 месеца.

За да участвате, е необходимо да направите снимка/и, включваща/и продукт на Bosch и/или резултата, който сте постигнали, ползвайки продукти с марка Bosch. След това трябва да влезете в платформата на играта, достъпна на www.bosch.bg и да изпратите снимките, като попълните онлайн формата за регистрация. Можете да участвате всеки месец с неограничен брой снимки във всяка категория.

Конкурсът ще бъде активен до 31 май 2014 г. В края на всеки месец компетентно жури ще награждава най-добрата снимка във всяка от 5-те категории. Снимките ще бъдат оценявани според тяхното съответствие с посочената категория, оригиналност и художествена стойност.