В рамките на Гран при на Италия стана ясно, че Мерцедес интензивно търсят персонал за следващата година. Освен петдесетте работника, който екипа търси да назначи (видимо и на сайта на екипа), попълнения се подготвят и за най-високите инженерни постове в отбора. Много вероятно е Рос Браун да привлече свои стари познати от Маранело. Според слуховете става дума за Алдо Коста и Крис Дайър.
Според „Gazzetta dello Sport“ уволненият през май от Ферари технически директор Алдо Коста е много близо до договор с Мерцедес. Той споделяше задълженията си към отбора с такива и към автомобилната марка. Това съвместителство обаче явно не се получи и сега Коста е безработен. Като инженер-координатор той би бил доста полезен за Браун.
„Алдо е приятел, който аз много ценя и освен това е прекрасен техник“, споделя Браун пред италианския вестник. „Но не искам да коментира нашата структура“, завършва той с цел да пресече спекулациите.
В четвъртък вечерта пък сътрудници на немския сайт Motorsport-Total.com са забелязали Крис Дайър, бивш състезателен инженер на Михаел Шумахер и Кими Райконен, да разговаря с часове с настоящият рейс инженер в Мерцедес Андрю Шовлин. В последствие двамата са влезли да продължат разговора си в един от моторхоум камионите на Мерцедес.
През 2007 г. Кими Райконен спечели световната титла не без помощта на своя рейс инженер, както разкри в последствие и самият финландец. През 2008 г. той бе повишен в йерархията и заместен от Андреа Стела. В края на 2010 г. обаче, след загубения от Фернандо Алонсо финал той бе освободен като виновен за тактическа грешка по време на състезанието.