Начало Автомобили Chevrolet постига рекордни пазарни дялове през 2011 година

Chevrolet постига рекордни пазарни дялове през 2011 година

70
0
Chevrolet,лого

Chevrolet продаде 206,400* автомобила в Западна и Централна Европа** през 2011 година, с 1,600 повече отколкото през 2010-та, постигайки най-високия за марката пазарен дял от 1.24 процента.

Chevrolet отбелязва ръст на продажбите в двайсет и ръст на пазарния дял в 16 Западни и Централно Европейски държави в сравнение с 2010 година. В седем държави той постига рекордни пазарни дялове през 2011 година, като в по-голямата част от тях се отчитат най-високите продажбени обеми постигани някога: Австрия (1.18% пазарен дял), Франция (0.88%), Германия (0.86%), Полша (2.28%), Сърбия (5.02%), Словения (2.95%) и Турция (2.6%).

В България Chevrolet постигна 10% ръст в обема на продажбите спрямо 2010 г., достигайки рекорден пазарен дял, както и един от най-високите пазарни дялове в Европа.

Представихме се добре и нашият пазарен дял нарастна на предизивикателния европейски пазар“ отбелязва Сюзан Дохърти, президент и управляващ директор на Chevrolet Europe. Chevrolet представи седем нови модела през 2011 година, разширявайки гамата си и покривайки над 50 процента от пазарните сегменти. „Нашата напълно нова гама от модели която е на разположение на клиентите в продажбените центрове на дилърите в Европа, дава отлични възможности за по-нататъшен растеж през 2012 година„, допълва Сюзан Дохърти.

Chevrolet Spark бе бестселърът на Chevrolet в Европа, грабвайки 5.5 процента от сегмента на мини автомобилите с продажби от 66,400 броя. От малкия модел Chevrolet Aveo бяха продадени 51,000 броя, а Chevrolet Cruze, който сега се предлага и в популярната версия хечбек, отбеляза 39,400 продажби. Компактният Chevrolet Cruze във версия седан отново бе лидер в сегмента си в няколко европейски държави и е реализираният в най-големи обеми автомобил на Chevrolet в света с продажби от над един милион броя от представянето му през 2009 година. През 2012 година ще бъде представен и Chevrolet Cruze комби, заемащ позиция в един важен сегмент в Западна и Централна Европа.

SUV моделът Chevrolet Captiva и семейният компактен ван Chevrolet Orlando продължават да се радват на силно търсене, с продажби от съответно 24,300 и 20,600 броя през 2011 година. Продажбите на иконата Camaro, лидер в своя сегмент на пазара в САЩ, достигнаха 600 броя в първите няколко месеца от представянето му в Европа, като 40 процента от тях бяха реализирани във Франция.

В цяла Европа***, Chevrolet продаде рекордния брой от 517,800 автомобила през 2011 година, бележейки увеличение от 40,500 броя или ръст от 8.5 процента в сравнение с 2010 година, също достигайки рекорден пазарен дял от 2.61 процента. Chevrolet успя за защити позицията си на импортна марка номер едно в Русия, с продажби от 173,500 автомобила и SUV модела през 2011 година, бележейки увеличение от 57,200 автомобила, с пазарен дял от 6.39 процента. В допълнение Chevrolet продаде 15 133 леки и лекотоварни автомобили в Израел**** през 2011 г.

* Предварителни данни – цялостен пазар на автомобили (пътнически и лекотоварни)
** Западна и Централна Европа включва 37 държави: 27-те от Европейския Съюз плюс Андора, Албания, Босна и Херцеговина, Хърватска, Исландия, Македония, Норвегия, Сърбия, Швейцария и Турция
*** Цяла Европа включва 49 държави: Западна и Централна Европа, Русия, Украйна, Узбекистан, Казахстан и останалите страни от Общността на Независимите държави.
****Израел е част от Chevrolet Европа, но не е включен в статистиката за европейските продажби.