Начало Автомобили Chevrolet с ръст на пазарния дял в Европа за четвърта поредна година

Chevrolet с ръст на пазарния дял в Европа за четвърта поредна година

64
0
Chevrolet,Chevrolet Trax,Trax

Марката Chevroletе осъществила продажби на 194 650 автомобила в страните от Западна и Централна Европа през 2012 г.,постигайки най-високия пазарен дял за компанията в размер на 1.28% от общия обем на продажбите на автомобилния пазар в този регион.

Chevrolet регистрира увеличение на пазарния си дял в седем от първите десет по продажби пазари в Западна и Централна Европа в сравнение с 2011-а. В пет от страните е постигнат рекорден пазарен дял през 2012-а – Aвстрия (1.25%), Eстония (1.80%), Франция (1.06%), Германия (0.87%) и Полша (3.18%).

Независимо от предизвикателните условия на пазарите в Европа през 2012 г., ние успяхме да постигнем ръст на пазарния си дял в европейските страни за четвърта поредна година и задържахме по-висок дял на продажбите на дребно в сравнение със средното ниво на пазарите в Европа – сподели президентът и изпълнителен директор на Chevrolet Europe Сюзън Дохърти. – С новия малък SUV-модел Chevrolet Trax, обновените Spark и Captiva, както и изцяло новото поколение на Corvette Stingray, които ще се появят в нашите търговски представителства през 2013 година, ние разполагаме с чудесни предпоставки за по-нататъшен ръст.

Най-продаваният модел на Chevrolet на пазарите в Западна и Централна Европа е представителят на малкия клас Chevrolet Aveo (54 850). В България Aveo също е най-продаваният модел от гамата на Chevrolet през изминалата година.

Градският Chevrolet Spark отбелязва обем на продажбите в размер на 47 640 екземпляра, заемайки дял от 4% в своя пазарен сегмент, а Chevrolet Cruze, който вече се предлага и в търсените от клиентите варианти хечбек и комби, е постигнал обем на продажбите от 40 550 при версията седан, което се равнява на дял от 7% от неговия пазарен сегмент. Chevrolet Cruze е най-добре продаваният модел на Chevrolet в световен мащаб – от момента на пазарната му премиера през 2009 г. Реализираните коли вече надхвърлят 1.9 милиона.

SUV-моделът Chevrolet Captiva и семейният ван Chevrolet Orlando (и двата със седем места) също продължават да се радват на засилено търсене, отбелязвайки продажби в размер на 23 620 и съответно 23 270 екземпляра през 2012-а. Продажбите на емблематичния за марката спортен модел Camaro достигнаха обем от 2 160 автомобила още през първата година на официалното му пазарно присъствие в Европа.

Общо в Европа марката Chevroletе осъществила рекорден обем на продажбите в размер на 541 760 автомобила през 2012 година, постигайки също и рекорден пазарен дял от 2.89%.