Начало Автомобили Citroen с отличието „Commercial Dynamism“ на L’Automobile

Citroen с отличието „Commercial Dynamism“ на L’Automobile

63
0
Citroen
снимка: Citroen

Citroen получи отличието „Commercial Dynamism“ в 41-ото издание на наградите на L’Automobile. В ежегодния конкурс традиционно се награждават автомобилни брандове и отделни личности от бранша, които през изтеклата година са се отличили от своите конкуренти или са постигнали определени резултати.

Победителите се посочват чрез комбиниране на резултатите от избора на редакторския екип и читателите на списанието. Редакцията определя трима финалисти във всяка категория. След това участие взимат и читателите с гласуване в интернет. През 2020 г. категориите бяха 6 – дизайн, иновации на борда, управление на енергийния преход, търговска динамика, спортни постижения и страст.

В категория „Commercial Dynamism“ (търговска динамика – б.р.) се съревноваваха марките Citroen, Skoda и Suzuki.

През 2019 г. Citroen отбеляза най-голям ръст измежду първите 10 марки по обем продажби (леки автомобили) във Франция с растеж 5 пъти по-голям от този на пазара. Пазарният дял на марката за миналата година е 11,5%, което се приема като доказателство за успешната й продуктова политика.

„Оргомно благодаря за това отличие. Споделям го с целия екип, нашите дилъри и агенти, които ежедневно полагат усилия за успехите на Citroen. То принадлежи на тях!“, коментира търговският директор на Citroen Франция Амори дьо Бурмон.

„Нашата марка бележи отлични резултати на пазара на леки автомобили през 2019 и 2020 година. Адаптираме се към нуждите на клиентите, обновихме гамата, стартирахме офанзива по отношение на електрификацията с Ami, C5 Aircross SUV Hybrid, ë-Jumpy, както и новото поколение на C4, което ще предлага и 100% електрическа версия! Благодаря Ви за наградата още един път и повярвайте ми: изненадите от Citroen не спират до тук!“

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter