Начало Автомобили Dacia прилага новата си визуална идентичност и в автомобилите си

Dacia прилага новата си визуална идентичност и в автомобилите си

2707
0
Dacia
новата идентичност на Dacia

След промяната в комуникационни и рекламни материали, а след това в дилърската мрежа, Dacia прилага и в автомобилите новата си идентичност. Отвъд просто промяна в дизайна, новата идентичност олицетворява ангажименти за бъдещето и се основава на силно поддържаните ценности, които стоят зад историята на успеха на Dacia.

Поръчките на автомобили с новата емблема започват на 16 юни, а първите доставки ще се осъществят през последното тримесечие на 2022 г.

Новата визуална идентичност на Dacia се разгръща в гамата автомобили

Силна черта на новата идентичност на марката, емблемата Dacia Link е представена в средата на предната решетката, която е преработена и вече в бяло.Подобно на връзките на верига, преплетените букви „D“ и „C“ в минималистични линии създават нова емблема, която е семпла и здрава. Dacia Link е лесно разпознаваем знак на марката, както отблизо, така и отдалеч. Емблемата е изобразена и в центъра на капачките на джантите.

Друга видима промяна е добавянето на логото на задния панел и волана на автомобила. Минималистичен по дизайн, надписът е съкратен, за да остане само най-необходимото.

Други промени в дизайна включват появата на цвят Monolith Grey върху релсите на покрива, предните и задните брони и страничните огледала на Sandero Stepway и Duster.

Представянето на пълната гама на Dacia, възприела новата визуална идентичност, е третата и последна стъпка от лансирането й, което започна преди година. Новата вселена на марката е в унисон с ценностите ни – семпла, здрава, автентична – по по-ясен и модерен начин. Тази промяна е нова мотивация за Dacia да постигне амбициите си.

Дени Ле Вот, главен изпълнителен директор Dacia

Същото ДНК, нова идентичност

За само няколко месеца Dacia обновява гамата си с две нови попълнения: изцяло електрическия Spring и Jogger, гъвкавият семеен автомобил от C сегмент.

Лансирането на новите визуални знаци бележи кулминацията на обновяването на марката. Dacia наистина се променя, но остава вярна на същността си.

Тази същност означава създаване на автомобили без излишни екстри, само с най-необходимото, за да отговорим на очакванията на нашите клиенти. Автомобилите на Dacia са преди всичко здрави и надеждни, те са наистина гъвкави и могат да се използват за широк спектър от цели, от придвижване в града през седмицата до бягство в природата през уикенда. Новият цвят Lichen Khaki е земен нюанс, подобен на този на естествения мъх. Той прави своя грандиозен дебют и подчертава тесните връзки на Dacia с природата.

Dacia е тук, за да разтърси индустрията, да преосмисли автомобилите, по-специално чрез усилия да защити интелигентните потребителски практики. Това означава постепенно прекратяване на използването на определени материали като хромирана облицовка или изкуствен алуминий, но също така и непрекъснати усилия да се сложи край на използването на всякаква форма на кожа от животински произход.

С въвеждането на новата идентичност на марката, това е и възможност за бранда да приложи в действие ангажимента, поет от Renault Group на годишното общо събрание на 23 април 2021 г. Dacia ще бъде първата марка на Групата, ограничила своите автомобили да развиват максимална скорост от 180 км/ч

Dacia се променя с времето, същото се отнася и за нейната идентичност. Основите зад всеки продукт стават все по-силни, за да отговорят на истинските очаквания на нашите клиенти. Универсални, здрави автомобили, създадени за изживявания на открито, с гениално оборудване и прагматичен подход към достъпни, екологични автомобили. Новата визуална идентичност предава тези послания и прави марката още по-привлекателна. Днес е ново начало за Dacia!

Лионел Жайе, директор продуктово представяне за Dacia

Цялата гама се преобразява едновременно

Вероятно за първи път в автомобилната индустрия, новата визуална идентичност се лансира едновременно в цялата гама. От 16 юни клиентите ще могат да правят поръчки за автомобили с новата визуална идентичност.

Първата физическа премиера на автомобилите с новото лого ще бъде на автомобилния салон в Париж през октомври 2022 г., а първите доставки ще достигнат до мрежата на марката през следващите месеци.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Публикация, споделена от Dacia Bulgaria (@daciabulgaria)