Начало Рали ДВАТА ЕКИПАЖА НА OMV РАЛИ ТИМ ГОТОВИ ЗА СТАРТА НА РАЛИ СЛИВЕН

ДВАТА ЕКИПАЖА НА OMV РАЛИ ТИМ ГОТОВИ ЗА СТАРТА НА РАЛИ СЛИВЕН

3
0

СЛЕД пауза от един месец двата екипажа на OMV Рали Тим – братята Ясен и Дилян Попови (Мицубиши Лансър Ево 9) и Вилхелм Кънчев/Петър Петров (Пежо 206 Супер 1600) подновяват участието си в шампионата на България със старта на рали Сливен.
За 28-ия старт на най-авторитетния кръг от всички шест състезания в надпреварата за купата на ФИА за Източна Европа, състезателите на OMV са готови, след като автомобилите им преминаха през задължителната предстартова ревизии.
И единият, и другият екипаж са крайно мотивирани, за да се представят силно в шестото рали от първенството на страната.
Попови готови, пробват ново окачване за своето Мицубиши Лансър Ево 9
ЗА ЗАПОЧВАЩОТО в петък вечерта 28-о международно рали Сливен, националните шампиони за 2005 г. Ясен и Дилян Попови ще използват ново окачване за своето Мицубиши Лансър Ево 9.
„Позволихме си да направим промяната, за да имаме възможност да се борим за призово място в шестото състезание”, категоричен е Ясен Попов.
Според пилота новото окачване, което е произведено от Сакс, е съобразено изцяло с промените в автомобила и значително по-дебелите щанги, които екипажът използваше още по време на Хеброс Рали ОМV.
Настройките на окачването са направени от производителя, но със сигурност – уточнява пилотът – ще се наложи допълнително уточняване, което ще е съобразено със спецификата както на пилотирането на Попови, така и с характерните особености на трасета в България.
Най-вероятно последните настройки ще бъдат направени по време на традиционния шейкдаун край село Гавраилово, недалеч от Сливен.
В същото време за екипажа Кънчев/Петров подготовката на за сливенския старт бе съпроводена с поредното очакване на резервни части. За неудоволствие на пилота, след финала на Хеброс Рали OMV, механиците открили проблем с торсионните лагери на задния мост.
„По време на Хеброс смятах, че занасянето на задницата на автомобила е заради проливния дъжд, но се оказа, че проблемът е в повредата, която открихме в Стара Загора след финала”, обяснява Вилхелм Кънчев.

Изказвания преди старта
Ясен Попов: „Този път сме амбицирани да се борим не само за класиране в челото, но и за първото място. Както се казва омръзна ни да губим точки от сигурни състезания. Колата е готова за старта, направен й е основен ребилд.”
Дилян Попов: „Смятам, че екипажът ни е напълно готов за това състезание. С брат ми сме доволни от опознаването на трасето. Както винаги скоростните етапи на Рали Сливен са много добри и очакваме в него да се представим възможно най-добре.”
Вилхелм Кънчев: „Смятам, че е време тази година да счупя каръка си в това рали. През последните два сезона завършвам втори и то с неимоверни усилия и след като преди това, в продължение на цялото състезание, съм бил начело в класирането на клас А6.”
Петър Петров: „Убеден съм, че за Вилхелм това е едно от ралитата, в което той стартира не само с удоволствие, но и в което винаги е карал много силно. Друг е въпросът, че преди година скъсаното жило на газта ни изяде целият аванс, който бяхме натрупали в събота и неделя. Надявам се на повече шанс в края на този уикенд и на същата силна езда, която имахме в сливенското рали през миналата година.”

Програмата на 28-ото международно рали Сливен:
Обща дължина – 627.53 км; Специални етапи – 16; Обща дължина на етапите – 397.30 км
Първи ден – 304.62 км; Етапи за връзка – 188.40 км; Осем специални етапа – 119.22 км
Втори ден – 322.91 км; Етапи за връзка – 216.90 км; Осем скоростни етапа – 105.01 км

Церемониален старт – площад Хаджи Димитър, 31 август, петък, 19.30 ч
Старт на първия автомобил – площад Хаджи Димитър, 1 септември, събота, 9.00 ч.
Финал на първия автомобил – площад Хаджи Димитър,2 септември, неделя, 16.12 ч