Начало Избрани F1 удължи партньорството си с AWS

F1 удължи партньорството си с AWS

454
0
AWS и Формула 1
снимка, Венелин Николов

F1 удължи партньорството си с Amazon Web Series (AWS). Световният шампионат обяви, че „подновява и разширява“ съвместната си работа с онлайн платформата. Новата сделка издига AWS до един от глобалните партньори на F1.

Партньорството ще постави началото на нов етап от иновациите и цифровата трансформация на спорта. AWS и F1 споделят страстта си към технологичните иновации. Двете компании ще работят заедно за изграждането и подобряване на фенското изживяване в бъдеще.

През последните години графиките на AWS се използват от телевизионните зрители по целия свят за редица различни показатели. Сред тях са представянето на гумите, „прогнозите за евентуална битка“- когато един пилот преследва друг, както и много др.

AWS ще представи нова графика, която ще се казва „Track Dominance“ (Доминиране на пистата). Тя ще даде възможност на феновете да видят къде точно на пистата даден пилот или автомобил има предимство пред всички останали. Освен това данните от телеметричните сравнения ще бъдат включени в новата метрика. Те ще показват кой е наваксал времето си в даден завой или на правите.

Обновеното съвместно техническо предприятие между AWS и F1 ще проучи нови, уникални и иновативни начини, по които феновете да се наслаждават на F1 чрез силата на машинното обучение, изкуствения интелект и облачните технологии.

Заедно с това, техническите експерти на F1 и AWS ще работят за разработване на решения в областта на моторните спортове, медийната архитектура и архитектурата на данните, бъдещите проекти на писти и предоставянето на регионални медийни предложения. Също така двете компании ще отделят време за проучване на сливането на игри и събития на живо.

Устойчивостта е ключов фокус за F1. Световният шампионат се стреми към използване на нулеви въглеродни емисии до 2030 г. Партньорството с AWS ще продължи да проучва възможностите за устойчиви решения в областта на спорта. То ще се основава на предишната работа за намаляване на пътуванията на повече товари и персонал чрез възможности за дистанционно производство.

„От 2018 г. насам AWS и F1 работят ръка за ръка, за да предоставят информация и анализи за всички наши фенове“, сподели управляващият директор на търговския отдел на F1 Брандън Сноу.

„Заедно ние успешно осигурихме скоростта, мащабируемостта и надеждността, които F1 изисква. По този начин тя предостави експертни анализи и прозрения на всички наши аудитории и заинтересовани страни. AWS разполага с глобален обхват, партньорска общност, както и с широка гама и дълбочина на облачните услуги. Te помагат на Формула 1 да се ангажира с феновете на множество пазари. Очакваме с нетърпение следващата глава от това мощно партньорство. To  е от основно значение за преживяването на феновете и стратегията за растеж на F1 през следващите години“, добави Сноу.

„АWS помага на компаниите да разширят границите на възможностите на своите данни“, заяви вицепрезидентът на отдел „маркетинг, продажби и глобални услуги“ на AWS Мат Гарман.

„Това партньорство е напълно естествено в F1. Това е спорт, който е толкова ориентиран към данните. Нашата компания помага на шампионата да използва, анализира и действа по-добре върху данните. По този начин ще се предостави на феновете информация, която не беше възможна преди това сътрудничество.“

„Използвайки мощта на водещия в света облак, F1 се свързва с нарастващата си глобална фенска база по уникални начини. Тяхната визия и изпълнение на цифровата трансформация са впечатляващи. Ние сме развълнувани, че F1 избра AWS, за свой дългосрочен партньор. По този начин ще продължим да правим още  иновации заедно“, добави Гарман.

Освен официален партньор на F1, AWS бе основен спонсор на Гран при на Канада. Компанията също така е един от спонсорите на екипа на Ферари.