F1 започна партньорство с Дисни. В рамките на него популярният анимационен герой Мики Маус и неговите приятели се пренесат във високоскоростния свят на Формула 1 от 2026 г.
Formula 1 is delighted to announce a new collaboration with @Disney ‘s Mickey & Friends that will begin in 2026.
The new relationship is turbocharged by the two brands’ shared affinity for creativity, entertainment and innovation, to bring fans together around the globe through… pic.twitter.com/X08ciUvHSl
— F1 Media (@F1Media) May 20, 2025
Мики Маус е от най-обичаните и разпознаваеми герои на Дисни в световен мащаб. Феновете могат да очакват да видят Мики и приятели в F1 чрез преживявания, съдържание и стоки по целия свят.
През последните години F1 отбеляза огромен ръст при по-младите фенове. Данните показват, че повече от четири милиона деца на възраст 8-12 години вече активно следят спорта в ЕС и САЩ. В същото време 54% от последователите в TikTok и 40% в Инстаграм вече са на възраст под 25 години.
Новите взаимоотношения са подсилени с турболенция от общия афинитет на двете марки към творчеството, забавлението и иновациите. Те имат и афинитет към събирането на феновете по целия свят чрез незабравими и единствени по рода си преживявания
„Сътрудничеството ни с Дисни ще бъде блестящо. Така представим света на Мики и приятели на нашите фенове и обратното. То се вписва идеално в стратегията ни да излезем извън света на спорта и да навлезем в по-широк потребителски пазар. В замяна ние представяме Дисни на нашите 820 млн. фенове по света“, сподели Емили Прейзър.
„Това е фантастично съвпадение. И двете марки са известни с това, че разширяват границите и носят забавление и вълнение на милиони хора. Затова нямам търпение да видя какво ще измислят нашите екипи за веригата и извън нея“, добави главният търговски директор на F1.
„Празнуваме почти един век от създаването на „Мики Маус и приятели“. Затова сътрудничеството ни с F1 предлага уникална възможност да обединим две мощни развлекателни компании, за да създадем продукти, които феновете ще харесат“, коментира Тася Филипатос.
„Това вълнуващо сътрудничество ще се разгърне на глобална сцена. Ще предложим незабравимо съдържание и преживявания, пригодени както за феновете на Дисни, така и за тези на F1″, добави президентът на Disney Consumer Products.
Участие в новия проект на Дисни и F1 има и Ромен Грожан. Бившият пилот на Лотус и Хаас също беше част от събитието и присъства на някои от снимките. Тепърва ще стане ясна ролята на френския пилот.
📰: Formula 1 and Disney will launch a global collaboration in 2026 featuring Mickey Mouse & Friends, aimed at engaging younger audiences through content, experiences, and merchandise. F1 says it’s a “brilliant” move to connect fans across both worlds.#F1 #MonacoGP pic.twitter.com/f3DKArBc7i
— F1 Naija (@f1_naija) May 20, 2025