Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Феновете: Сребърно ли е или черно? Мерцедес: Да.

Феновете: Сребърно ли е или черно? Мерцедес: Да.

4762
0
Мерцедес F1 W15
снимка: Мерцедес

Мерцедес отбеляза, че една от видимите промени в новия болид на отбора F1 W15 за сезон 2024 във Формула 1 е оцветяването му. Колата – като немалка част от вече представените цветове и болиди на други екипи – в голямата си част е черна. Горната част на носа е сребриста като акцентът е изтеглен и назад по шасито. Тази година „Сребърните стрели“ навършват 90 години. Наименованието се ражда през 1934 г. Легендата гласи, че Алфред Нойбауер и Манфред фон Браухич решили да изстържат боята на Мерцедес W25, защото бил с килограм по-тежък от максимално разрешеното тегло.

„При определянето цвета на болидите винаги сме се ръководили от предпоставки, имащи значение за представянето“, заяви шефът на тима от Бракли Тото Волф

„Теглото е жизненоважен фактор при настоящото поколение автомобили. Знаехме, че ще върнем сребърното на Мерцедес, когато имаме възможност за това, за да допълни черното, което се превърна в основна черта от идентичността на отбора ни. Оцветяването наистина отразява кои сме като тим с отличителните тонове на Инеос и Петронас, които са важни акценти“, допълни Волф.

От Мерцедес отбелязват, че цялостната визия на F1 W15 е отражение и на комерсиалния успех на тима

„Комерсиалната ни стратегия еволюира през последни години“, обясни Волф. „Винаги сме били съсредоточени върху това да градим дългосрочни отношения с партньори, споделящи нашите ценности и с ясна възвръщаемост на инвестициите. Впоследствие взехме осъзнатото решение да рафинираме партньорската си екосистема. Искаме да се концентрираме върху по-малка, избрана група партньори. Така ще имаме възможност да работим по-добре с тях. Гордеем се с това, че даваме всичко от себе си във всяка една област. Вярваме, че този подход е начинът да постигнем целите си“, каза още ръководителят на Мерцедес F1.

Мерцедес F1 W15 е значително променен технически спрямо предшествениците си от 2022 и 2023 г. Тимът смени концепцията след два тежки сезона в Гран при. В отбора обаче са крайно предпазливи с очакванията от новия болид. И Волф, и техническият директор Джеймс Алисън заявиха, че тепърва ще разберат дали са се справили.