Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Ферари: Мислехме, че сме вдигнали достатъчно колата, но се оказа, че не...

Ферари: Мислехме, че сме вдигнали достатъчно колата, но се оказа, че не сме

4745
0
Шарл Льоклер, Карлос Сайнц, Ферари
Шарл Льоклер и Карлос Сайнц; снимка: Ферари

Тимът на Ферари прие дисквалификацията на Шарл Льоклер от Гран при на САЩ със същите обяснения като Мерцедес за тази на Люис Хамилтън: твърде малко време за подготовка през спринтов уикенд и неравности по пистата. От Скудерията добавиха и вятъра като фактор, влияещ негативно на поведението на болидите по време на движението им.

„Знаехме, че ситуацията е сложна и затова повдигнахме болида по време на петъчната сесия. Смятахме, че всичко ще е наред. Оказа се, че сме били на ръба. Освен това вятърът си смени посоката и бе по-силен, отколкото се предвиждаше. Всичко това доведе до открития след финала проблем“, коментира Диего Йоверно.

„В ретроспекция може да се отбележи, че бе възможно да повдигнем още автомобила. Това обаче щеше да ни коства скорост, а ние винаги се стараем да оптимизираме представянето си“, допълни спортният директор на Ферари

Льоклер изкара трудно състезание на Circuit of the Americas. Той не бе в оптимална чисто физически, защото още с пристигането си в Съединените щати бе със зъбобол и от четвъртък бе на болкоуспокояващи. След надпреварата пък отбеляза, че тимът му е сбъркал стратегията.

„На хартия числата сочеха, че вариантите с един и два питстопа са много близки един до друг. В действителност не беше така“, заяви Льоклер

„Състезателното ни темпо не бе лошо и е жалко, че не постигнахме по-силно класиране“, допълни той преди да стане ясно, че има технически проблем.

В резултат на дисквалификацията на монегаска Ферари взе подиум с Карлос Сайнц. Той финишира четвърти на трасето и каза, че това бе възможно най-добрият резултат.

„Темпото бе прилично и стабилно по време на състезанието. Дори доближавах третия в края на надпреварата. За съжаление съперниците пред нас бяха по-бързи и не можахме да ги настигнем“, каза испанският пилот на Ферари.

Скудерията е на трето място в генералното класиране при отборите с 322 точки. Мерцедес е на втора позиция с 344, а Макларън – на четвърта 242.