Проблем със спирачките коства на Шарл Льоклер шанса да се бори в Гран при на Бахрейн. Монегаскът все пак стигна до четвъртото място, но във Ферари искат да разберат какво точно не бе наред с неговия SF-24. Според шефа на Скудерията тимът от Маранело е намалил разликата спрямо Ред Бул. Реалното темпо на Льоклер обаче не стана ясно, както и дали имаше шанс да се пребори поне със Серхио Перес за второто място на пистата Сахир.
Въпреки че втори кръг от световния шампионат е тази седмица, във Ферари анализират данните от състезанието в Манама.
Досега са отхвърлили като възможна причина за проблема повреда на спирачната система. Не са открити счупени части. Остават две възможности – повреден сензор или проблем при подготовката преди състезанието
Карлос Сайнц, който стигна до подиума в Бахрейн, също е трябвало да пази спирачките си.
„По време на първия стинт и в началото на втория, винаги като бяхме в трафик имаше много вибрации в спирачките. Педалът на спирачките в един момент бе твърде дълъг. Трябваше да балансирам и да избирам. Или да изпреварвам, за да се върна на чиста писта, или да пазя спирачките, защото не знаех какво ще стане. На правата се стараех да охладя всичко колкото мога и вибрациите постепенно се успокоиха. След това вече можех да изпреварвам и да вървя напред“, обясни испанският пилот на Ферари.
Фактът, че Льоклер имаше възможност да се бори за полпозишън, а Сайнц стигна до подиума в Бахрейн, дава надежда, че Ферари може би все пак има достатъчен напредък за битка в челото.
„От видяното досега през настоящата година, то ще кажа, че е възможно Ред Бул да няма толкова комфортен аванс, колкото миналия сезон.“
„Предполагам, че е възможно повече отбори да ги поставят под напрежение, когато трябва да се взимат свързани със стратегия решения или дори такива за настройки“, заяви шефът на Ферари в Гран при Фредерик Васьор.
View this post on Instagram