Бившият спонсор на Ферари Сантандер се завръща в отбора. Скудерията сключи многогодишен договор с испанската банка, който ще започне да действа от началото на следващия сезон.
Back together again! 🤝
We are pleased to announce that, as from next season, @bancosantander will be back with us as a team Premium Partner. We can’t wait! https://t.co/wmou3eeVn6#essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/ea2iHRHm2F
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) December 21, 2021
Испанците спонсорираха Ферари след идването на Фернандо Алонсо през 2010. Въпреки напускането му в края на 2014, банката остана партньор на Скудерията до края на 2017. Сега те ще направят своето завръщане в спорта като един от премиум партньорите на италианците. Тяхното лого ще се вижда на автомобилите, шапките и състезателните костюми.
Това съобщение идва само няколко дни след новината, че Ферари обмисля да удължи договора на Карлос Сайнц. Испанецът завърши на пета позиция в крайното класиране, като изпревари Шарл Льоклер и Ландо Норис благодарение на подиума в Абу Даби.
Новото сътрудничество между Сантандер и Ферари ще включва подкрепа в усилията на Черните кончета да станат въглеродно неутрални през 2030.
„За мен е огромна чест да сътрудничим отново с глобална финансова институция като Сантандер. Тя е отдадена на отговорното банкиране и е показала лидерство във финансирането на възобновяема енергия и екологични, социални и консултантски услуги по целия свят“, сподели президентът на Ферари Джон Елкан.
„Очакваме чрез партньорството ни да постигнем нашата ключова цел да станем въглеродно неутрални до 2030 г. Вярваме, че F1 със своите иновации и технологични разработки ще бъде от полза за нашата индустрия в крайна сметка за обществото като цяло“.
Междувременно бъдещото сътрудничество между Ферари и Филип Морис Интернешънъл продължава да бъде неясно. Сделката с тютюневата компания изтича в края на тази година и все още не е ясно дали ще бъде подновена. От следващия сезон името на отбора ще бъде Скудерия Ферари, като е премахнато наименованието на продукта Mission Winnow.
Преди няколко дни стана ясно, че италианският производител е продължил партньорството си със световния лидер в киберсигурността и защитата на данните Касперски. Сътрудничеството датира от 2010 и бе подновено през 2015. Постепенно обхватът на Касперски се увеличава, тъй като те са официален партньор на отдела, който се занимава с виртуални моторни спортове в Академията на Ферари.
Като част от сделката Касперски предоставя няколко основи услуги, включително защита на данните на Ферари както в базата на екипа в Маранело, така и на състезателните писти в целия свят. Логото на компания ще присъства върху каските и облеклото както на пилотите, така и на всички членове на отбора. Също така състезателите от отдела за електронни спортове ще носят тениски с логото на Касперски, както и всички автомобили на Ферари в различните игрови платформи.
Scuderia Ferrari renews its partnership with @Kaspersky
➡️ https://t.co/PtB15oee1Y#essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/JiGNlepgCs
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) December 16, 2021