Екипът на Ферари разкри причината за проблемите със задвижващата система в 3-ия ден от тестовете на Каталуня. Тогава Себастиан Фетел загуби мощност на правата след завой 9 и спря на 11-и сутринта.
Колата му бе прибрана, а за следобедната сесия двигателят му беше сменен. Проблемният агрегат беше изпратен в Маранело за изследвания.
Сега се оказва, че повредата е дошла от смазочната система. „Моторът, който имаше проблем миналия петък, беше проверен, се казва в съобщението на тима. – Оказа се, че има неконструктивен проблем със смазочната система. Това не е причина за притеснение и работата по отстраняването му вече започна.“
Във вторите тестове от 26 до 28 февруари Ферари ще започне да работи по скоростта на колата. Тимът ще направи симулации на квалификации с малко гориво и меки гуми, и такива на състезания в дълги серии с много бензин.
В първия ден в сряда сутринта ще кара Фетел, а следобед Шарл Льоклер. В четвъртък зад волана ще бъде изцяло германецът, а в петък обиколки ще върти само пилотът от Монако.
Who’s driving the #SF1000 for Week 2 of #F1Testing?
Our lineup below ?#essereFerrari ?
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) February 24, 2020