Ферари преструктурира техническия си департамент, съобщиха днес от италианския тим. Реорганизацията в Маранело се прави, за да се акцентира върху развитието на колите. От екипа споделиха, че са въвели по-опростена мениджърска структура, която „предоставя на всеки шеф на отдел нужната власт, за да постигне целите си“. Създаден е и нов департамент, посветен изцяло на представянето, наречен Performance Development. Той ще се ръководи от главния аеродинамик Енрико Кардиле. Няма промени в основните отдели: Енрико Гуалтиери остава шеф на задвижващи системи в Джестионе Спортива, Лоран Мекис е спортен директор и отговаря за операции на пистата, Симоне Реста оглавява отдела за шаситата.
„Както бе намекнато наскоро, извършваме промени в техническия си департамент, за да ускорим конструирането и развитието на автомобилите си“, заяви шефът на отбора Матия Биното
„Необходима бе смяна на посоката, така че да дефинираме ясна отговорност и работни процеси, потвърждавайки вярата на компанията в техническия й персонал. Отделът на Енрико Кардиле ще може да разчита на опита на Рори Бърни и инженери като Давид Санчес.“
„Вярваме, че хората на Ферари са сред най-добрите и няма за какво да завиждаме на съперниците си в това отношение. Някои решителни промени обаче се наложиха, като чрез тях се вдига равнището на отговорност на шефовете на отдели.“
„Казахме няколко пъти, но си струва да повторим. Полагаме основите на процес, който би трябвало да ни изведе до нов победен цикъл. Ще отнеме известно време и ще има проблеми като тези, които изпитваме понастоящем като резултати и представяне на писта. В тези случаи трябва да реагираме със сила и решимост да се върнем на върха в спорта колкото си може по-скоро. Това е желанието на всички ни. Това очакват феновете по цял свят от нас.“
Next stop, Silverstone.
Presented by @Infor #essereFerrari ? pic.twitter.com/vJ360zsLrJ
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) July 22, 2020