Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Фетел: Ако знаехме къде е проблема, вече щяхме да сме го решили

Фетел: Ако знаехме къде е проблема, вече щяхме да сме го решили

43
0
Себастиан Фетел,Сингапур

Себастиян Фетел за втори път бе предаден от техниката през този сезон, като на Монца, както и във Валенсия проблемът бе в алтернатора. На пресконференцията в Сингапур днес германският пилот на Ред Бул разкри, че все още не се знае причината за повредите, но в екипа имат доста идеи за това, какво може да ги причинява.

„Ако знаехме каква е причината за получената повреда щяхме да сме я отстранили още първия път“, обясни Фетел на събралите се журналисти. „Имаме няколко идеи и затова се надяваме този път нещата да протекат по-добре.“

Фетел няма победа от девет състезания, което е най-дългата му подобна негативна серия след първия му триумф на Монца през 2008 г. За да я прекъсне германският пилот пристигна последен в Сингапур, с цел да е първи в състезанието. Докато останалите му колеги бяха пристигнали още в началото на седмицата и се занимаваха с рекламни събития, Фетел пристигна едва днес на обяд.

„През последната година тази тактика се оказа печеливша“, разкри с усмивка двукратният световен шампион. Заради късните часове на провеждане на събитията на пистата пилотите продължават да се движат по европейско време, като лягат рано сутринта и се будят на обяд. Именно по този начин и Фетел смята да намали максимално влиянието на смяната на часовите пояси.

Германецът се притеснява единствено от това, че именно за неделя и състезанието според прогнозите ще вали. Притесненията му са, че през тази година Ферари на мокро винаги са доста силни. Но дъжд през нощта ще е новост за всички пилоти, въпреки че пистата се осветява от 1500 крушки, осигуряващи осветление 4 пъти по-силно от това на футболен мач.

„Трудно е да се каже, как дъжд през нощта би повлиял на нашето каране“, обясни Фетел. „Никой от не е карал при подобни условия. Вероятно ще има доста отблясъци предвид настилката на пистата.“

Фетел обясни, че шансовете му за защита на пистата са свързани с грешки от страна на Фернандо Алонсо и Ферари.